وایرال شدن چهره عصبانی امباپه و دشان هنگام دیدن سیو مارتینز در فینال جام جهانی

وایرال شدن چهره عصبانی امباپه و دشان هنگام دیدن سیو مارتینز در فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته مراسم توپ طلا در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه برگزار شد و یکی از بخش های این مراسم مربوط به انتخاب بهترین دروازه بان سال بود.

به گزارش فوتبالی ، امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین دروازه بان سال 2023 میلادی انتخاب شد و جایزه لئو یاشین را به دست آورد. این دروازه بان به خاطر درخشش ویژه ای که در جام جهانی 2022 قطر داشت این جایزه را به دست آورد. در حقیقت او تاثیر بسیار زیادی در قهرمان شدن تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر داشت.

در مراسم توپ طلا هنگامی که می خواستند جایزه لئو یاشین را به امیلیانو مارتینز بدهند، یک ویدیو از سیو ها و واکنش های برتر او پخش کردند که در این کلیپ سیو معروف او در فینال جام جهانی در دقیقه 123 هم وجود داشت. امیلیانو مارتینز در حالی که با رندال کولو موانی تک به تک شده بود، با پا توپ را گرفت و مانع از گلزنی فرانسوی ها شد. اگر آن توپ گل می شد بدون شک تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی 2022 قطر می شد.

هنگامی که سیو امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی پخش شد، کیلیان امباپه و دیدیه دشان چهره ای بسیار ناراحت و عبوس داشتند و مشخص بود که یاد فینال جام جهانی افتادند. امباپه در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین هت تریک کرد اما نتوانست جام را به دست بیاورد و دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در حسرت فتح دومین جام جهانی پیاپی خود باقی ماند.

1471