افتخارات فوق‌العاده ارلینگ هالند در سال 2023؛ جای توپ طلا خالی ماند

افتخارات فوق‌العاده ارلینگ هالند در سال 2023؛ جای توپ طلا خالی ماند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته مراسم توپ طلای سال 2023 میلادی در شهر پاریس، پایتخت کشور فرانسه برگزار شد و در نهایت لیونل مسی بالاتر از بازیکنانی مثل ارلینگ هالند و کیلیان امباپه برنده جایزه توپ طلای سال 2023 شد.

به گزارش فوتبالی ، ارلینگ هالند یک سال بی نظیر را پشت سر گذاشت اما برنده توپ طلا نشد. به نظر می رسد که قهرمان شدن لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر موجب شده است تا جایزه توپ طلا هم به مسی برسد.

ارلینگ هالند رقیب اصلی لئو مسی در راه فتح جایزه توپ طلا بود. هالند در این سال 52 گل به ثمر رساند و قهرمان سه گانه شد. او جام حذفی انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس را به دست آورد. هالند آقای گل رقابت های لیگ برتر انگلیس شد و جایزه کفش طلای اروپا را هم به دست آورد. هالند همچنین آقای گل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا هم برگزیده شد. او همچنین بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد.

تمامی این افتخارات ارلینگ هالند و آمار فوق العاده او در سال 2023 برای بردن جایزه توپ طلا برای او کافی نبود و در نهایت مسی توپ طلا را برد. به نظر می رسد که جای توپ طلا در افتخارات ارلینگ هالند در سال 2023 خالی ماند.

هالند در مراسم توپ طلا، برنده جایزه گرد مولر به عنوان بهترین مهاجم سال شد.

1471