پست اینستاگرامی بلینگام پس از دریافت جایزه کوپا

پست اینستاگرامی بلینگام پس از دریافت جایزه کوپا

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید شب گذشته در مراسم توپ طلا موفق شد جایزه کوپا که مربوط به بهترین بازیکن زیر 21 سال در یک سال گذشته است را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام از زمانی که به رئال مادرید پیوسته است، شروع بی نظیری در این باشگاه داشته است و موفق شده است که سیزده گل برای این تیم به ثمر برساند. بلینگام با زدن دو گل به بارسلونا در جریان ال کلاسیکوی شنبه گذشته به خوبی خودش را در دل هواداران رئال مادرید جا کرد. او برنده جایزه کوپا در سال 2023 شده است و بهترین بازیکن زیر 21 سال حال حاضر جهان است.

بلینگام که بیست سال سن دارد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" حضور در شب زیبای توپ طلا برای اولین بار. بسیار مفتخرم که جایزه کوپا را دریافت کردم. از همه هم‌تیمی ها، اعضای کادرفنی و مربیانی که تا این مرحله از دوران حرفه ای من و به خصوص در سال گذشته به من کمک کردند و حمایت کردند، تشکر می کنم. در نهایت، رسیدن به افتخارات بدون عشق طرفداران ممکن نیست. پیش به سوی ادامه کار برای مهمترین چیز در فوتبال یعنی موفقیت و فتح جام ها با تیم!"

1471