فلش‌بک زاهدی به پنالتی هدر رفته در بازی با قشقایی

فلش‌بک زاهدی به پنالتی هدر رفته در بازی با قشقایی

پایگاه خبری فوتبالی- شهاب زاهدی بازیکنی است که در بازی معروف پرسپولیس مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی پنالتی از دست داد تا  تیم برانکو ایوانکوویچ حذفی تاریخی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران در مسابقات جام حذفی از جمله معروف‌ترین‌مسابقات فوتبال باشگاهی ایران است. جایی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل تیم شیرازی حذفی باورنکردنی را تجربه کردند.

شهاب زاهدی یکی از بازیکنان آن زمان پرسپولیس در این دیدار پرخاطره است و زمان حضور در تیم برانکو جوانی کم سن و سال و جویای نام بود.

بازیکنی که پنالتی خود را از دست داد تا پرسپولیس بازنده این مسابقه باشد. همین خاطره سبب شد تا محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر فلش‌بکی به این دیدار داشته باشد و با مهاجم گلزن این ‌روزهای پرسپولیسی‌ها در این رابطه صحبت کند.

زاهدی درباره این پنالتی می‌گوید که قبل زدن ضربه استرس داشته است: «آن زمان مهاجم نوک بودم و البته در بازی با قشقایی خیلی خوب بازی کردم ولی کسی این موضوع را یادش نمی‌آید! یادم می‌آید که بازی‌های ملی بود و بازیکنان ملی‌پوش ما نبودند ولی مسابقه جام حذفی ما را برگزار کردند و با سیزده، چهارده بازیکن برای این دیدار رفتیم. من هم جوان بودم و تجربه نداشتم و قبل از  من، ۱۵ یا ۱۶ پنالتی زده شده بود و من هنگام زدن ضربه استرس داشتم و خیلی جوان بودم. همچنین این اولین بازی من بعد از دو سال و نیم بود.»

1997