سقوط و مرگ هواداری که در تلاش بود تا بدون بلیط، بازی تیمش را ببیند

سقوط و مرگ هواداری که در تلاش بود تا بدون بلیط، بازی تیمش را ببیند

پایگاه خبری فوتبالی – مردی که در تلاش بود بدون بلیط و بالا رفتن از حفاظ‌های ورزشگاه ناپولی، بازی میلان مقابل ناپولی را تماشا کند، در نتیجه اقدام ناموفق خود، جانش را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، جسد آنتونیو اسکوتو دی لوزیو، در پارکینگ رها شده زیر بخش مهمانان ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا، پیدا شد. بر اساس گزارش‌ها، این مرد 42 ساله، در ساعت 2 بامداد دوشنبه، در حالی پیدا شد که بر اثر سقوط از ارتفاع 20 متری، در تلاش برای ورود به ورزشگاه، جانش را از دست داده بود. گفته می‌شود که تحقیقاتی درباره این سانحه، در حال انجام است.   مردی که خود را به عنوان دوست فرد فوت شده معرفی کرده است، به پلیس گفته است که این یک سانحه بوده است و درباره تلاش خودش و دی لوزیو، برای ورود بدون بلیط به ورزشگاه، توضیح داده است. دو تیم میلان و ناپولی، در بازی خود، در نهایت به تساوی 2-2 بسنده کردند.

این ورزش زیبا، در سراسر دنیا، طرفداران بسیار پر شوری دارد که برخی از آن‌ها، آن را به عنوان بخش بسیار مهمی از زندگی شان می‌بینند، بخشی که می‌توانند برای چند ساعت، آن‌ها را از یکنواختی زندگی روزمره شان، دور کند اما گاهی اتفاقات تلخی مانند این، شیرینی‌های فوتبال را به مذاق طرفداران آن تلخ می‌کنند.

2102