انتقاد چرخابی از دابو: کار او را بازیکن آکادمی سپاهان هم می‌تواند انجام دهد

انتقاد چرخابی از دابو: کار او را بازیکن آکادمی سپاهان هم می‌تواند انجام دهد

 پایگاه خبری فوتبالی-  از نظر پیشکسوت سپاهان دلیل تساوی سپاهان مقابل نساجی، تلاش شاگردان رحمتی برای حفظ این سرمربی بود. 

به گزارش فوتبالی، زردپوشان اصفهانی بعد از 5 برد متوالی در لیگ برتر، دیروز مقابل نساجی به تساوی رسیدند تا نتوانند فاصله‌شان با صدر جدول را کمتر کنند. حسین چرخابی پیشکسوت سپاهان درباره این بازی به خبرنگار فوتبالی می‌گوید:" روز خوب سپاهان نبود. در این بازی نساجی تیم برتر میدان بود.

 به نظر من سپاهان در این بازی مشکلات مشخصی داشت. دو سال است که من می‌گویم سپاهان در خط دفاع مشکل دارد. نساجی در این بازی تمرکز بالایی داشت و برای بُرد آمده بودند. بازیکنان انگیزه بالایی داشتند. سپاهان بدشانسی آورد چون بازیکنان نساجی به خاطر حفظ مهدی رحمتی در تیم برای نتیجه گرفتن مقابل سپاهان جنگیدند."

 چرخابی روی مشکل دفاعی سپاهان تاکید ویژه‌ای دارد:" سپاهان فصل گذشته هم چوب خط دفاعی را خورد. در هفته‌های قبل شاهد این بودیم که قربانی با اینکه پستش هافبک است در پست دفاع وسط بازی می‌کند. این هفته هم یزدانی و دانشگر اینگونه بودند. " 

چرخابی با یک مقدمه، سراغ ماجرای درگیری برایان دابو و ژوزه مورایس در قائمشهر رفته است:" از همه باشگاه‌ها می‌خواهم که بازیکن خارجی نیاورند و اگر هم می‌آورند حداقل بازیکنی باشد که یک سرو گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد. 

مثلا در استقلال، یامگا بازیکن ارزشمندی است. یامگا همیشه برای استقلال خوب یا عالی بوده است. متاسفانه اکثر بازیکنان خارجی که تیمها جذب می‌کنند در حد بازیکنان ایرانی هستند و فقط هزینه اضافی دارند." او با این مقدمه وارد بحث اصلی می‌شود:" دیروز دابو در سطح سپاهان نبود. من در قائمشهر نبودم و ندیدم چرا درگیری اتفاق افتاد بنابراین از این درگیری چیزی نمی‌گویم اما دابو بازیکنی است که از وسط زمین توپ را می‌گیرد و پاس عرضی می دهد این کار را بازیکن آکادمی سپاهان هم می تواند انجام دهد! دابو باید نشان دهد از خارج به ایران آمده است و باید یک سر و گردن از بازیکنان داخلی بالاتر باشد.

" سوژه بعدی صحبتهای چرخابی، بازی برگشت سپاهان و آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیاست:" به هیچ وجه نباید تیم آلمالیق را دست کم بگیریم. سپاهان علیرغم میزبانی از حریفش، کار راحتی نخواهد داشت. تیم آلمالیق برای پیروزی مقابل سپاهان انگیزه بالایی دارد چون اگر به سپاهان ببازد هیچ شانسی برای صعود ندارد بنابراین آنها همه تلاششان را می‌کنند تا جلوی سپاهان بازنده نباشند." چرخابی امیدوار است که سپاهان راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان شود:" احتمال صعود سپاهان بسیار زیاد است. به نظر من الاتحاد به عنوان تیم اول و سپاهان به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می‌کند." 

6768