برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال الکترونیک در مرکز ملی فوتبال

برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال الکترونیک در مرکز ملی فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - اولین اردوی رسمی تیم ملی فوتبال الکترونیک از روز گذشته در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون،در این اردو ۸ نفر منتخب از مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران و همچنین حسن پاجانی، قهرمان سه دوره متوالی جهان،  حضور داشته و تمرینات خود را با همکاری انجمن ورزشهای الکترونیک انجام می‌دهند.

گفتنی است امروز، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون به همراه اعضای کارگروه فوتبال الکترونیک در این اردو حضور یافته و دقایقی را با بازیکنان به گفتگو پرداختند.


در این نشست صمیمانه ممبینی گفت:با توجه به رسمیت یافتن مسابقات فوتبال الکترونیک از طرف FIFA و AFC، فدراسیون فوتبال نیز نسبت به تشکیل تیم ملی خود اقدام کرده و از این پس در تمامی مسابقات رسمی اعزام خواهد داشت. حضور در بازی‌های جام ملت‌‎های آسیا ۲۰۲۳ قطر تحت عنوان AFC eASIAN CUP ۲۰۲۳، اولین مسابقات رسمی آسیایی خواهد بود که ملی‌پوشان ایران به رقابت با تیم‌های ملی ۲۳ کشور آسیایی خواهند پرداخت و نهایت تلاش خود را برای اعتلای نام ایران خواهند کرد.
لازم به ذکر است، در پایان این اردو، ۳ نفر برتر به عنوان بازیکنان تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران انتخاب خواهند شد تا پس از برگزاری اردوهای آماده‌سازی، در بهمن ماه ۱۴۰۲ به رقابتهای مذکور اعزام شوند. 

۹۹۸۹