رضاییان: بازی زیر نور آفتاب آزاردهنده است

رضاییان: بازی زیر نور آفتاب آزاردهنده است

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع راست سپاهان با انتشار یک استوری خواهان برگزاری بازی‌های لیگ برتر در شب شده است.

به گزارش فوتبالی، از هفته هشتم لیگ برتر سپاهان در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما یکی از نکات این مسابقه که بعد از بازی اکثر بازیکنان دو تیم هم به آن اشاره داشتند، ساعت برگزاری این دیدار بود که اعضای هر دو تیم مدعی بودند خواستار انجام بازی در زمانی دیرتر بوده‌اند.

رامین رضاییان مدافع گلساز طلایی‌پوشان هم به این موضوع واکنش جدی داشت و بعد از آنکه دیروز در پایان بازی شدیدا به برگزاری بازی در ساعت 15 معترض شده بود، امروز در یک اینستوری اینستاگرامی و با لحنی ملایم، اعتراضش را رسانه‌ای کرده است.

 مدافع تیم ملی معتقد است باتوجه به نوع ساخت استادیوم‌ها در ایران و کیفیت چمن، نور آفتاب برای بازیکنان آزاردهنده است و کیفیت فنی مسابقات را هم پایین می‌آورد. رضاییان همچنین بابت کم بودن حضور تماشاگران در ساعات روز به دلیل حضور افراد سر کار گله‌مند بود.

مدافع اصفهانی‌ها در استوری خود چنین نوشته است: «باشگاه سپاهان: ما بازیکنان تیم سپاهان ازتون درخواست می‌کنیم بازی‌های تیم ما را وقتی میزبان هستیم در شب برگزار کنید تا هواداران ما بتوانند به استادیوم بیایند. چرا ما باید در روز و ساعت‌هایی بازی کنیم که خیلی از هواداران ما سر کار هستند که نتواننند به استادیوم بیایند و یا نور آفتاب باعث اذیت بازیکنان شود؟! آقایان بازی فوتبال در روز و زیر نور آفتاب به‌خاطر نوع ساخت ورزشگاه‌های ایرانی و کیفیت بد چمن‌ها تاثیر بسیار بدی روی عملکرد فنی فوتبالیست‌ها می‌گذارد و هواداران کمی هم می‌توانند به استادیوم بیایند.»

1997