عصبانیت تن هاگ از دست خبرنگاران بعد از باخت در دربی منچستر

عصبانیت تن هاگ از دست خبرنگاران بعد از باخت در دربی منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد از اینکه مجبور بود بار دیگر دلیل نیمکت نشینی رافائل واران در بازی مقابل منچسترسیتی را توضیح دهد، بسیار عصبانی بود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، سیتیزن ها با حساب سه بر صفر به پیروزی رسیدند. در این بازی، اریک تن هاگ تصمیم گرفت تا به جای استفاده از رافائل واران، از زوج جانی اوانز 35 ساله و هری مگوایر استفاده کند که هر دو نفر در مهار ارلینگ هالند ناکام ماندند.

به نقل از سایت گل، وقتی از تن هاگ راجع به نیمکت نشینی واران در کنفرانس خبری بعد از بازی سوال پرسیده شد، سرمربی هلندی در جواب گفت: "من همان اول دلیل این مسئله را توضیح دادم، تو می خواهی دوباره آن را بگویم؟ وقتی شما به مصاف سیتی می روید، آن ها سعی می کنند شما را از بالا پرس کنند و بازی دادن همزمان به واران و مگوایر در سمت چپ، ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند و مجبور به ارسال توپ های بلند و بی فایده شوید. او در سمت راست بهتر از هری مگوایر است، مخصوصاً موقعی که یک تیم به شدت می خواهد پرس کند و شما می خواهید از سمت چپ حمله کنید. اوانز و مگوایر خیلی خوب بازی کردند."

4416