فتاحی: کادر فنی و بازیکنان مس اتفاقی بزرگ را رقم زدند

فتاحی: کادر فنی و بازیکنان مس اتفاقی بزرگ را رقم زدند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: مشکلات امسال باشگاه بی‌سابقه بوده است.

به گزارش فوتبالی، سعید فتاحی پس از برتری یک بر صفر مس رفسنجان مقابل پیکان، اظهار داشت: در ابتدا درگذشت دایی ساکت الهامی را به او و خانواده محترمش تسلیت گفته و شریک غم‌شان هستیم. همانگونه که الهامی اعلام کرده بود با توجه به تغییراتی که در ابتدای فصل داشتیم و خیلی از نفرات در هفته دوم یا سوم اضافه شدند، اکنون تیم کامل شده و ۲ بازی خارج از خانه را بردیم. به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید گفته و از آنها تشکر می‌کنم که با وجود مشکلات مس رفسنجان به خوبی تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم در مس کرمان و مس رفسنجان سابقه نداشته که در هفته هشتم ۲۳ درصد به بازیکنان پول داده باشیم. البته قراردادهای سال گذشته را تسویه نکرده‌ایم. از بازیکنان و کادرفنی خیلی ممنون هستم که واقعا مردانه تمرین کرده و در بازی‌ها می‌جنگند.

قائم مقام و مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان درخصوص اینکه آیا ورزشگاه جدید این تیم برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر کامل آماده شده است، گفت: همانگونه که قول داده بودیم و شرکت مس نیز به ما قول داده کارهای این ورزشگاه انجام شده و تیم ما چند جلسه در این استادیوم تمرین کرده است. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، در این هفته در زمین شماره یک ورزشگاه شهدای مس میزبان فولاد هستیم.

فتاحی درمورد دلیل مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان، توضیح داد: دقیق نمی‌دانم اما سابقه نداشته در مس چنین اتفاقی بیفتد. 

وی درمورد اینکه اکبر محمدی پیش از این اعلام کرده بود زیاد بودن آپشن قراردادهای بازیکنان مس این‌ باشگاه را دچار مشکل کرده است، گفت: وقتی یک تیم به لیگ برتر می‌آید، باید آپشن‌هایی در قرارداد گذاشته شود. سال اول به لطف دوستانی که اینجا کار کردند ، مس رفسنجان نهم و سال بعدش پنجم جدول شد. به هرحال اتفاق بزرگی افتاده و همه باشگاه‌ها نیز چنین آپشن‌هایی دارند. برای تیمی که تازه از لیگ یک آمده پنجمی هم رتبه خوبی است. امسال برای این رتبه آپشن نگذاشته ایم اما اگر سهمیه آسیا بگیرند به آنها آپشن پرداخت می‌شود.

مدیر ورزشی باشگاه مس درمورد برنامه‌ریزی مسابقات، عنوان کرد: مشکلات حل شد.

2636