چلسی ۰- برنتفورد ۲/ شکست خانگی چلسی در هفته دهم لیگ برتر انگلیس

چلسی ۰- برنتفورد ۲/ شکست خانگی چلسی در هفته دهم لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با شکست خانگی چلسی مقابل برنتفورد پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم چلسی و برنتفورد به قضاوت سیمون هوپر در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار شد و در پایان شاگردان توماس فرانک با نتیجه ۲-۰ بر حریف نامدار خود غلبه کردند. نیمه اول این دیدار بازی پر موقعیتی نبود و علی رغم تلاش دو تیم در به ثمر رساندن گل بدون اینکه گلی بین دو تیم رد و بدل شود با نتیجه ۰-۰ مساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم داستان این دیدار برای دو تیم متفاوت دنبال شد و در دقیقه ۵۷ روی ارسال برایان امبومو تیم برنتفورد با ضربه ایوان پینوک هافبک جامائیکای خود به گل اول این دیدار رسید تا شاگردان مائورتسیو پوچتینو در دیدار خانگی در آستانه شکست قرار بگیرند. در ادامه نیمه دوم تلاش شاگردان پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی برای زدن گل تساوی به جایی ختم نشد تا اینکه در دقیقه ۹۶ ضربه برایان امبومو که سازنده گل اول نیز بود به گل دوم شاگردان توماس فرانک تبدیل شود تا چلسی پس از ۴ بازی بدون باخت در رقابت های گوناگون با یک شکست خانگی مقابل تیم همسایه خود در جدول روبرو شود. سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۸۴ این بازی وارد زمین بازی شد اما مانند هفته گذشته موفق به گلزنی نشد.

با این شکست چلسی با ۱۲ امتیاز در رده ۱۱ ام جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس باقی ماند و برنتفورد نیز با ۱۳ امتیاز در رتبه ۱۰ جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت.

۱۰۰۹