دلیل آرتتا برای تعویض کردن‌های مکرر کاپیتان خود در بازی‌های اخیر

دلیل آرتتا برای تعویض کردن‌های مکرر کاپیتان خود در بازی‌های اخیر

پایگاه خبری فوتبالی – میکل آرتتا درباره دلیل اینکه در بازی‌های اخیر، مارتین اودگارد، کاپیتان تیم خود را تعویض کرده است را، توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی، مارتین اودگارد، یکی از کلیدی ترین اعضای تیم آرسنال در کورس قهرمانی سال گذشته این تیم به شمار می‌آمد و موفق شد تا در 37 بازی فصل، 15 گل و 8 پاس گل را به ثمر برساند اما این ستاره نروژی، در این فصل به دلیل افت واضح در عملکردش، با انتقادهایی روبرو شده است. 

آرتتا اودگارد را در دقیقه 73 بازی مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا، از زمین بازی بیرون کشید. او همچنین در دقیقه 78 بازی قبل تیمش که با تساوی 2-2 مقابل چلسی به پایان رسید، پس از عملکردی که امانوئل پتی، ستاره روزهای دور آرسنال، آن را بدترین نمایش اودگارد در لباس آرسنال خطاب کرد، از زمین بازی بیرون کشیده شد.

حالا آرتتا در پاسخ به سوال خبرنگاران راجع به تعویض کردن های متوالی کاپیتان خود در بازی‌های اخیر گفت:" این موضوع می‌تواند به عملکرد بازیکن مرتبط باشد یا می‌تواند به تاکتیک تیم یا نحوه تغییر تیم به یک سبک دیگر از بازی باشد که در آن لحظه فکر می‌کنم بازیکن دیگری، بیشتر با آن سبک متناسب است. گاهی اوقات برای این است که شادابی تیم افزایش پیدا کند زیرا بازی‌های زیادی انجام داده ایم و به انرژی زیادی در دقایق پایانی احتیاج داریم. ما در اینباره بحث کرده ایم. مسئله این است که بازیکن را در موقعیت‌های بهتری قرار دهیم و کارها را در مناطقی مشخص، بهتر انجام دهیم تا به بازیکن کمک کنیم تا قابلیت‌هایش را شکوفا کند."

2102