ستاره منچسترسیتی: به دنبال انتقام از منچستریونایتد نیستیم

ستاره منچسترسیتی: به دنبال انتقام از منچستریونایتد نیستیم

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر مدافع منچسترسیتی می گوید که شکست دو بر یک فصل قبل مقابل منچستریونایتد در الدترافورد، باعث بالاتر رفتن انگیزه او و هم تیمی هایش نشده. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه عصر از ساعت 19 به وقت تهران، تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. فصل گذشته، بازی دو تیم در الدترافورد با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به اتمام رسید. در آن بازی، گل مشکوک برونو فرناندز توسط VAR مردود اعلام نشد تا صدای پپ گواردیولا و دیگر سیتیزن ها بلند شود. 

به نقل از سایت گل، واکر پیش از دربی منچستر به ایندیپندنت گفت: "فکر نمی کنم به دنبال انتقام گرفتن از سیتی باشیم. فصل گذشته به پایان رسیده. ما در الدترافورد باختیم و سپس برنده سه گانه شدیم. قطعاً فتح جام ها مهم تر است. البته این بازی برای ما خیلی مهم است، اما ما به دنبال چیزهای بزرگ تر هستیم. بله، فصل پیش باختیم و شانس با ما یار نبود. اما خیلی خوب از آن شکست بلند شدیم و کار بزرگی انجام دادیم. می خواهیم این بازی را برنده شویم، چون 3 امتیاز برای ما بسیار مهم است. هدف ما، قهرمانی در لیگ برتر است و به چیز دیگری فکر نمی کنیم."

4416