پیش‌بازی بارسلونا - رئال مادرید؛ شروع عصر بلینگام و جوان‌های طلایی بارسلونا

پیش‌بازی بارسلونا - رئال مادرید؛ شروع عصر بلینگام و جوان‌های طلایی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و رئال مادرید از ساعت 17:45 روز شنبه ششم آبان در ورزشگاه مونجوییک به مصاف همدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و رئال مادرید در حالی به مصاف هم می روند که بازی امروز برای هر دو تیم خیلی مهم است. ژیرونا که با کسب 28 امتیاز به شکل غیرمنتظره ای در صدر جدول لالیگا قرار گرفته، باعث شده تا ال کلاسیکو جدا از حساسیت ها و جذابیت های همیشگی، از نظر شرایط جدول لالیگا نیز خیلی مهم باشد. در حقیقت هر کدام از رئال مادرید و بارسلونا که امروز برنده شوند، در جدول از دیگری سبقت می گیرند. اگر رئال مادرید برنده شود، صدرنشین لالیگا می شود در حالی که تساوی یا پیروزی بارسا باعث می شود تا ژیرونا صدرنشینی عجیب خود را حفظ کند.

رئال مادرید و بارسلونا هر دو پس از کسب 9 امتیاز از سه بازی اغازین مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به این بازی رسیده اند. رئال مادرید با وجود جدایی بنزما و نگرانی هایی که در مورد کمبود مهاجم وجود داشت، با درخشش بلینگام توانسته شروع فصل غیرمنتظره ای داشته باشد. در حقیقت جود که با یازده گل در دوازده بازی، خوش درخشیده بدون تردید ویژه ترین چهره بازی خواهد بود. بسیاری می خواهند ببینند که آیا این بازیکن در یک میدان بزرگ و در یک دوئل سرنوشت ساز نیز می تواند اثرگذار باشد یا نه چرا که بارها پیش آمده که ستارگان بزرگ در روزهای بزرگ به خاطر فشاری که رویشان بوده نتوانسته اند از پس انتظارات بر بیایند.

در نقطه مقابل بارسلونا در حالی به بازی رسیده که شمار زیادی از مصدومانش برگشته اند. رافینیا، روبرت لواندوفسکی و پدری در آخرین لحظه خودشان را به بازی رسانده اند و در تمرین روز جمعه حضور پیدا کرده اند هر چند که باید دید که آیا ژاوی از آنها در ترکیب اصلی استفاده می کند یا روی نیمکت از این نفرات بهره خواهد برد.

رئال مادرید به جز میلیتائو و کورتوا که با مصدومیت بلندمدت مواجه شده اند، تقریبا همه نفراتش را در اختیار دارد. تردید اصلی رئال مادرید مربوط به پست دفاع چپ است که باید دید که کاماوینگا در ترکیب قرار می گیرد یا فرلاند مندی. از سویی یکی از تردیدهای بزرگ ترکیب بارسلونا مربوط به دفاع راست است. اگر آرائوخو در این پست قرار بگیرد، کانسلو به خط هافبک می رود تا به عامل سورپرایز ژاوی تبدیل شود.

بارسلونا - رئال مادرید
شنبه ششم آبان ساعت 17:45
ورزشگاه مونجوییک، شهر بارسلونا
داور: خسوس خیل مانزانو اهل اچرمادورا
ترکیب احتمالی بارسلونا : مارک آندره ترشتگن، بالده، کریستنسن، اینیگو مارتینز، آرائوخو، گوندوغان،گاوی، کانسلو، فرمین لوپز، ژائو فلیکس و فران تورس
ترکیب احتمالی رئال مادرید : کپا، مندی (کاماوینگا)، رودیگر، آلابا، کارواخال، شوامنی، کروس، والورده، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو گوئس

4125