انتقاد آریگو ساکی از سبک بازی میلان مقابل پاریس سن ژرمن

انتقاد آریگو ساکی از سبک بازی میلان مقابل پاریس سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- آریگو ساکی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان در مورد بازی میلان و پاریس سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به گفتگو پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، آریگو ساکی در مصاحبه با گاتزتا دلا اسپورت در مورد شرایط تیم میلان در شب شکست ۳-۰ مقابل نماینده فرانسه گفت: " با وجود این نتیجه شکست که در ایتالیا اغلب قضاوت هواداران را تحت تاثیر قرار می دهد، بیایید به نحوه حضور روسونری در زمین نگاه کنیم. آنها فضاهای باز زمین را ترک کردند و اغلب برای ضد حملات فرانسوی ها آماده نبودند، که وقتی در حمله حریف بازیکنانی مثل دمبله و امباپه را دارد نباید چنین غفلتی اتفاق بیفتد."

آریگو ساکی در ادامه در مورد نقاط ضعف میلان در این دیدار اضافه کرد: "در این بازی هیچ ارتباطی بین خطوط حمله و هافبک و بین خط میانی و دفاع در تیم میلان وجود نداشت. به طور کلی، میلان یک تیم منسجم نبود یا به نوعی یک جمع مفید نبود. متأسفانه، در این مسابقه شرایط تیم بد و عملکرد کلی میلان ضعیف بود. من متوجه سردرگمی زیادی در ایده ها و تاکتیک های مربی آنها شدم به نوعی که حتی یک دقیقه هم نظمی در زمین میلان وجود نداشت. درست است که روسونری چند موقعیت داشت، اما این را هم در نظر بگیرید که فرانسوی ها کل بازی را در اختیار داشتند و می توانستند چند گل دیگر هم به ثمر برسانند."

۱۰۰۹