تمجید کارشناس اسکای اسپورت از کانر گلگر

تمجید کارشناس اسکای اسپورت از کانر گلگر

پایگاه خبری فوتبالی-کارشناس اسکای اسپورت به تمجید از هافبک جوان باشگاه چلسی پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، جو شرید کارشناس اسکای اسپورت در مورد کانر گالگر هافبک میانی چلسی گفت:" کانر گلگر در واقع میسون مانت جدید چلسی است، او هافبکی سخت‌کوش و پرورش یافته باشگاه است که بسیاری از او به اندازه لازم قدردانی نمی‌کنند. علیرغم اینکه مدیران ورزشی چلسی برای فروش او در تابستان بسیار آماده به نظر می‌رسیدند، گالگر به سرعت اعتماد پوچتینو را با ابتکار، نگرش و رفتار خود جلب کرد. فرناندز و کایسدو ممکن است عناصر مهم خط هافبک چلسی باشند اما گالگر به آنها کمک می کند تا شکوفا شوند."

به گفته اسکای اسپورت تغییرات مثبت کانر گلگر منجر به صحبت در مورد یک قرارداد جدید شده است اما هنوز به او پیشنهادی داده نشده است. زمانی که پنجره نقل و انتقالات ژانویه باز شود او در ۱۸ ماه پایانی قرارداد خود خواهد بود. علیرغم اینکه چلسی مایل بود گلگر را در تابستان به تیم دیگری واگذار کند، پوچتینو همیشه به صراحت اعلام می کرد که می خواهد او بماند و به او اعتماد کاملی دارد.

کانر گلگر که محصول آکادمی باشگاه چلسی پس از گذراندن بک فصل قرضی موفق در کریستال پالاس در سال ۲۰۲۱ به چلسی بازگشت و در این فصل بازی های خوبی برای آبی های لندن به نمایش گذاشته است.

۱۰۰۹