رکورد جالب الشارجه: فقط از هاشم‌نژاد گل خورده است!

رکورد جالب الشارجه: فقط از هاشم‌نژاد گل خورده است!

پایگاه خبری فوتبالی - الشارجه امارات در پایان مرحله رفت دور گروهی مسابقات تا به حال دروازه‌اش باز نشده است.

به گزارش فوتبالی، الشارجه امارات تیمی است که با برتری در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز توانست جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؛ مسابقه‌ای که اماراتی‌ها با نتیجه ۳ بر ۱ بر تراکتور غلبه کردند.

با این حال این تیم که از پلی‌آف به دور گروهی رسیده عملکرد بسیار خوبی داشته و با کسب دو برد و یک تساوی صدرنشین گروه B مسابقات است. اما نکته جالب از عملکرد بندرنشینان اماراتی مربوط به خط دفاعی آن‌هاست چرا که تیم کوزمین اولاریو در سه بازی خود برابر السد قطر، نسف قرشی ازبکستان و الفیصلی اردن هیچ گلی دریافت نکرده است.

در ده گروه مسابقات شرق و غرب به جز الشارجه، الاتحاد عربستان هم تیمی است که گلی دریافت نکرده؛ با این توضیح که تیم عربستانی باتوجه به لغو بازی با سپاهان دو مسابقه داشته ولی الشارجه در سه بازی گلی نخورده است.

جالب اینکه بدانید تنها گل خورده الشارجه در طول مسابقات به بازی پلی‌آف برمی‌گردد که دروازه این تیم توسط وینگر جوان تراکتور مهدی هاشم‌نژاد گشوده شد. گلی که دقیقه ۸۴ توسط جوان گیلانی به ثمر رسید و تی‌تی‌ها را به بازگشت امیدوار کرد اما درنهایت نتیجه باب میل پرشورها به اتمام نرسید.

1997