احتمال بازگشت ستاره الهلال، به لیگ برتر انگلیس در ژانویه

احتمال بازگشت ستاره الهلال، به لیگ برتر انگلیس در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی – نیوکاسل در حال بررسی احتمال جذب روبن نوس، بازیکن الهلال عربستان است و می‌خواهد با بازگرداندن این هافبک پرتغالی به لیگ جزیره، جای خالی ساندرو تونالی را پر کند.

به گزارش فوتبالی، روز پنجشنبه، فدراسیون فوتبال ایتالیا، تایید کرد که ساندرو تونالی، هافک سابق میلان، پس از نقض قوانین شرطبندی کشورش، به مدت 10 ماه، از حضور در میادین رسمی فوتبال محروم شده است. در نتیجه، تونالی باقی بازی‌های این فصل و همچنین بازی‌های اروپایی تابستان آینده را از دست خواهد داد، هرچند بر خلاف ایوان تونی، مهاجم برنتفورد که شرایطی مشابه تونالی دارد، اجازه تمرین با نیوکاسل را دریافت کرده است.

این خبر برای نیوکاسل که جیکوب مورفی را نیز به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه شانه در بازی با دورتموند، از دست داد، شوک بزرگی به حساب می‌آید. پس از اخبار منتشر شده از محرومیت قریب الوقوع تونالی در اوایل ماه، به سرعت بازیکنانی مانند کالوین فیلیپس از منچستر سیتی و اسکات مک تامینی از منچستر یونایتد به نیوکاسل لینک شدند اما حالا اینطور به نظر می‌رسد که روبن نوس ممکن است کاندیدای اصلی نیوکاسل باشد.

به نقل از سان، نیوکاسل برای جذب قرضی روبن نوس تلاش می‌کند، در حالی که این انتقال می‌تواند باعث تعجب حریفان لیگ برتری شود. نیوکاسل، تحت مالکیت صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان قرار دارد، صندوقی که مالک تیم الهلال عربستان نیز هست و همین موضوع می‌تواند این انتقال را ممکن سازد.

2102