پیش بازی ذوب آهن-تراکتور/ بازی با حریف دوست‌داشتنی!

پیش بازی ذوب آهن-تراکتور/ بازی با حریف دوست‌داشتنی!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور برای جا نماندن از پرسپولیس و استقلال در جدول رده بندی محکوم به پیروزی در برابر ذوب آهن است. 

به گزارش فوتبالی، تراکتور که هفته گذشته جلوی تماشاگران خودی شکست خورد، حالا باید  در خانه ذوب آهن باکیفیت این فصل به میدان برود و اگر می خواهد در کورس بالای جدول همچنان حضور داشته باشد محکوم به کسب برد در برابر گاندوهای اصفهانی است.

آمار جالب ربیعی در برابر تراکتور: محمد ربیعی تاکنون ۶ بار در برابر تراکتور بهقرار گرفته است که ماحصل آن 3 برد،1 تساوی و 2 شکست بوده است. آماری که نشان از آن دارد که ربیعی راه بردن تراکتور را بلد است.

شکست‌ناپذیر در اصفهان: تراکتور در طی 4 فصل اخیر در اصفهان و در تقابل هایش با ذوب آهن شکست ناپذیر بوده و در این 4 بازی به 2 برد و 2 تساوی رسیده است و شاگردان پاکو خمز بدون تردید در بازی فردا دوست دارند این روند را ادامه دهند.

خانه ناامن برای ذوب آهن:  ذوب آهن در این فصل عملکرد جالبی در بازی های خانگی اش نداشته و از 3 مسابقه خانگی این فصلش تنها موفق به کسب یک امتیاز شده و در فولادشهر مقابل سپاهان و مس رفسنجان شکست خورده است وحالا باید بببینیم در برابر تی تی ها چه عملکردی را برجای می گذارند.

وضعیت دو تیم در جدول: تراکتور با 12 امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است و ذوب آهن یازده امتیازی در جایگاه هفتم قرار دارد.

نتیجه هفته گذشته:  ذوب آهن در خانه مقابل مس رفسنجان تن به شکست داد. تراکتور هم در خانه با نتیجه 3 بر 2 مقابل شمس آذر شکست خورد.

هفته هشتم لیگ برتر

جمعه 5 آبان

ذوب آهن- تراکتور ساعت ۱۸

تیم داوری: کوپال ناظمی، حسن انتظاری، علیرضا مرادی، یاسر همرنگ

9098