قضاوت کوپال و سرهنگ برای تراکتور پس از بازی جنجالی آزادی

قضاوت کوپال و سرهنگ برای تراکتور پس از بازی جنجالی آزادی

پایگاه خبری فوتبالی - کوپال ناظمی و حسن انتظاری دوباره قضاوت یک بازی از تراکتور را برعهده خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، کوپال ناظمی داوری است که پس از حذف تراکتور برابر استقلال در جام حذفی فصل گذشته به شدت مورد انتقاد تی‌تی‌ها قرار گرفت و انتخاب دوباره وی به عنوان داور مسابقه این هفته قرمزپوشان برابر ذوب‌آهن موجب اعتراض پرشورها در فضای مجازی شده است.

ماجرا از این قرار است که ناظمی در بازی مذکور که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد و پس از تساوی در نود دقیقه به وقت‌های اضافه هم کشیده شد، دو پنالتی برای آبی‌ها اعلام کرد که هر دو را پس از گل نشدن در مرتبه اول تکرار داد که این اتفاق در زمان خود سر و‌ صدا و جنجال‌های زیادی به پا کرد.

البته ناظمی تصمیم کمک خود حسن انتظاری را تایید کرد؛ کمک داوری که سرهنگ نیروی انتظامی هم هست و هادی محمدی بعد بازی مدعی بود که انتظاری به وی گفته سرهنگ نیروی انتظامی است و وی را تهدید به اخراج کرده است. تراکتوری‌ها همچنین بابت اینکه بازیکن استقلال انتظاری را سرهنگ خطاب کرده و این موضوع را می‌دانسته اظهار تعجب می‌کردند.

حال باید دید قضاوت دوباره کوپال ناظمی و حسن انتظاری برای تراکتور در بازی روز جمعه برابر ذوب‌آهن چطور پیش خواهد رفت. جالب اینکه برخی صفحات هواداری تراکتور از هوشنگ نصیرزاده، سعید مظفری‌زاده و رضا کرمانشاهی بابت انتخاب چنین داورانی برای بازی‌های تیم محبوب خود گلایه دارند و حتی درخواست اعتراض به این موضوع را هم مطرح کرده‌اند.

1997