رسمی؛ محرومیت 10 ماهه ستاره ایتالیایی نیوکاسل، به دلیل نقض قوانین شرطبندی

رسمی؛ محرومیت 10 ماهه ستاره ایتالیایی نیوکاسل، به دلیل نقض قوانین شرطبندی

پایگاه خبری فوتبالی – ساندرو تونالی، ستاره ایتالیایی نیوکاسل، به دلیل نقض قوانین شرطبندی، با 10 ماه محرومیت از حضور در مسابقات فوتبال روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 23 ساله، تا فصل آینده، قادر به بازی برای تیمش نخواهد بود و حتی از حضور در رقابت‌های یورو 2024 نیز محروم خواهد بود. چندی پیش و قبل از رسمی شدن این رای، مدیر برنامه‌های تونالی از اعتیاد موکلش به شرطبندی خبر داده بود و ادعا کرده بود که در نهایت در این نبرد پیروز خواهد شد. تونالی همچنین باید به مدت 8 ماه، در دوره‌های رفتار درمانی شرکت کند و در چندین مراسم عمومی در ایتالیا شرکت کند. باور بر این است که او از دریافت درآمد 11 میلیون پوندی خود در سال نیز محروم خواهد بود که به نیوکاسل این اجازه را خواهد داد تا جایگزینی برای او به خدمت بگیرد. نکته مثبت برای تونالی این است که او اجازه تمرین با نیوکاسل و حضور در بازی‌های دوستانه را خواهد داشت. این محرومیت برای تونالی جوان، ضربه روحی بزرگی به شمار خواهد آمد و همینطور آسیب بزرگی به برنامه‌های نیوکاسل وارد خواهد کرد، برنامه هایی که پس از انتقال  میلیون پوندی او از میلان به این تیم، چیده شده بود.

در چند ماه اخیر، بازیکنان دیگری مانند ایوان تونی مهاجم برنتفورد و نیوکولو فاجیولی، هافبک یوونتوس نیز، به دلیل نقض قوانین شرطبندی، با محرومت طولانی مدت روبرو شده بودند و همچنین تحقیقات در این زمینه درباره نقض قوانین توسط لوکاس پاکتا، بازیکن برزیلی وستهم نیز در جریان است.

2102