توافق بانک سرمایه‌گذاری عربستان با رئال مادرید

توافق بانک سرمایه‌گذاری عربستان با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با بانک  سرمایه گذاری عربستان سعودی به عنوان اسپانسر جدید خود به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، این بانک عربستانی بدین ترتیب به اسپانسر جدید رئال مادرید تبدیل شده است. رئال مادرید اخیرا با سازمان گردشگری دبی به توافق رسیده بود و حالا بانک عربستانی نیز به جدیدترین حامی رئال مادرید تبدیل شده است.

در حال حاضر جزییات دقیقی از این توافق ارائه نشده است اما قرار نیست که این بانک عربستانی به اسپانسر پیراهن اصلی یا سایر لباس های رئال مادرید تبدیل شود بلکه صرفا یکی از اسپانسرهای معمولی رئال خواهد بود چرا که به نظر می رسد که مبلغ دریافتی رئال مادرید از این توافق چندان بالا نخواهد بود.

در بیانیه بانک سرمایه گذاری عربستان سعودی آمده است:" باید توافق جدید خود برای همکاری با رئال مادرید را اعلام کنیم. هدف از این همکاری، ارائه تجربیات جدید با مشتریان بانک است. "

این بانک اعلام کرده است که در نظر دارد که خدمات ویژه ای را در اختیار هواداران رسمی رئال مادرید در عربستان قرار بدهد. در حال حاضر مشخص نیست که منظور از "تجربیات جدید" چیست و طبیعتا باید منتظر باشیم که طرفین، جزییات بیشتری را از این خبر اعلام کنند. در هر صورت به نظر می رسد که عربستانی ها همچنان به سرمایه گذاری در فوتبال دنیا ادامه می دهند.

4125