مدافع سابق آرسنال در آستانه پیوستن به رئال بتیس

مدافع سابق آرسنال در آستانه پیوستن به رئال بتیس

پایگاه خبری فوتبالی- سوکراتیس پاپاستاتوپولوس مدافع سابق آرسنال ظاهرا نزدیک به امضای قرارداد برای پیوستن به رئال بتیس است.

به گزارش فوتبالی ، ستاره سابق یونانی آرسنال از زمان ترک المپیاکوس در پایان فصل گذشته بازیکن آزاد بوده است. سوکراتیس، ۳۵ ساله، سه سال را در آرسنال گذراند و سپس به کشور خود بازگشت. این مدافع در سال ۲۰۱۸ پس از جدایی از تیم بوندسلیگایی یعنی بروسیا دورتموند به جمع توپچی ها پیوست. این بازیکن یونانی قرار است به هم تیمی سابق خود در آرسنال هکتور بلرین در رئال بتیس بپیوندد.

فابریزیو رومانو مدعی شده که این مدافع با باشگاه برای پیوستن به عنوان بازیکن آزاد به توافق رسیده است. ادعا می‌شود که او روز پنج‌شنبه تحت آزمایش‌های پزشکی قرار می‌گیرد و قراردادی را که تا سال ۲۰۲۴ اجرا می‌شود، امضا خواهد کرد. بلرین ۲۸ ساله دومین حضور خود در رئال بتیس را سپری می کند و حالا با سوکراتیس پاپاستاتوپولوس مجددا هم تیمی خواهد شد. 

این مدافع میانی اکنون دوباره تیم جدیدی بای خود را پیدا کرده است و تحت هدایت مانوئل پلگرینی، سرمربی سابق منچسترسیتی و وستهم به می تواند دوباره به بازیکن ثابتی تبدیل شود. سوکراتیس با لباس تیم شمال لندن یعنی آرسنال در سال ۲۰۲۰ قهرمان جام حذفی انگلیس شد.

۱۰۰۹