احتمال هم خانه شدن چلسی و فولام در دوران بازسازی استمفورد بریج

احتمال هم خانه شدن چلسی و فولام در دوران بازسازی استمفورد بریج

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی به زودی از برنامه های بازسازی استمفورد بریج با مبلغ ۲ میلیارد پوند رونمایی می کند.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه چلسی در حال نهایی کردن برنامه های خود برای بازسازی استادیوم و افزایش ظرفیت استمفوردبریج به ۶۰۰۰۰ نفر است، اما بازسازی ورزشگاه ممکن است هفت سال طول بکشد. مالکان چلسی در مورد آینده استمفوردبریج بیانیه ای صادر کرده اند و انتظار دارند به زودی برنامه های باشگاه برای بازسازی این ورزشگاه اعلام شود. اعتقاد بر این است که آبی ها در حال بررسی یک برنامه توسعه ۲ میلیارد پوندی هستند که ظرفیت ورزشگاه را به ۶۰۰۰۰ نفر افزایش می دهد، اما به آنها هشدار داده شده است که تکمیل چنین طرحی احتمالاً هفت سال طول می کشد. این تیم همچنین برای چندین سال باید ورزشگاه جدیدی پیدا کند زیرا قرار نیست کار بازسازی تا سال ۲۰۲۶ شروع شود.

به گزارش دیلی میل، آبی ها می توانند در زمانی که کار ادامه دارد، یک زمین را با تیمی دیگر به اشتراک بگذارند و به نقل از دیلی میل، مالک باشگاه تاد بولی قبلا با همسایگان چلسی در لندن بعنی باشگاه فولام مذاکرات غیررسمی در مورد استفاده از ورزشگاه کرایون کوتیج داشته است. با این حال، ظرفیت این ورزشگاه تنها ۲۷۵۰۰ نفر است که به جریان های درآمدی چلسی آسیب می رساند. سایر مکان های بالقوه برای میزبانی چلسی شامل ومبلی و تویکنهام است. تاتنهام اخیراً به مدت دو فصل در ومبلی بازی کرد زیرا کار برای بازسازی ورزشگاه پیشین این تیم یعنی وایت هارت لین انجام می شد. 

طبق اعلام باشگاه علاوه بر این، یک برنامه برنامه ریزی جدید مورد نیاز است، حتی اگر برخی از این کارها در طول پروژه قبلی تحت نظارت رومن آبراموویچ انجام شده باشد. پس از تایید درخواست، تخمین ها در مورد زمان مورد نیاز برای تخریب و بازسازی از ۴ سال تا ۷ سال متفاوت است و در این مدت باشگاه باید محل بازی های خانگی خود را تغییر دهد.

۱۰۰۹