ائتلاف مدیران فعلی و سابق بارسلونا علیه اتهامات رشوه با داوران

ائتلاف مدیران فعلی و سابق بارسلونا علیه اتهامات رشوه با داوران

ایگاه خبری فوتبالی- خوان لاپورتا با چهار مدیر سابق باشگاه بارسلونا ملاقات کردند.

 به گزارش فوتبالی ، این ملاقات در مورد دفاع از پرونده نگریرا جایی که باشگاه بارسلونا برای دفاع از اتهامات علیه خود آماده می شود، صورت گرفت. روسای سابق و فعلی بارسلونا برای رسیدگی به دفاعیات باشگاه در برابر ادعاهایی مبنی بر رشوه دادن به مقامات داوری اسپانیا توسط باشگاه بارسلونا دیدار کردند. خوان لاپورتا، مدیر جمهور کنونی باشگاه با چهار تن از مدیران پیشین یعنی خوان گاسپارت، ساندرو راسل، انریک رینا و جوزپ ماریا بارتومئو ملاقات کردند تا در مورد پرداخت‌های ادعایی به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق داوری اسپانیا به یک موضع واحد برسند. تیم اسپانیایی در مجموع برای ۳۳ پرداخت به مبلغ ۱.۶ میلیون یورو بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به یک شرکت متعلق به نگریرا تحت بازجویی قرار گرفته اند. هفته گذشته، لاپورتا در رابطه با این موضوع به رشوه متهم شد و اکنون باشگاه بیانیه ای در این مورد منتشر کرده است.

در این بیانیه آمده است:" باشگاه بارسلونا بدینوسیله اعلام می‌کند که عصر روز سه شنبه پنج مدیر اخیر این باشگاه، خوان لاپورتا، جوزپ ماریا بارتومئو، ساندرو روسل، انریک رینا و خوان گاسپارت، شامی غیررسمی را با هم به منظور تحکیم روابط و ایجاد موضعی واحد در برابر اتهامات موجود صرف کردند. اتهاماتی که سعی در آشفتگی وضعیت در باشگاه داشته و اخیراً شدت یافته است. خوان لاپورتا، مدیر کنونی، پیشنهاد خوان گاسپارت را در مجمع عمومی اعضای نمایندگان  گذشته، به عنوان عنصری برای تحکیم موضع ناگسستنی و ایجاد انسجام بین اعضای باشگاه پذیرفت.در طول شام، پنج مدیر سابق و فعلی باشگاه بارسلونا وضعیت فعلی باشگاه تیم را تجزیه و تحلیل کردند و در مورد برخی مسائل به اجماع رسیدند و هدف اصلی آن حمایت از بهترین منافع باشگاه بود."

اگر بارسلونا و چهره های کلیدی، گذشته و حال، در این اتهامات مقصر شناخته شوند، این می تواند تیم اسپانیایی و میراث آن را در آینده متزلزل کند.

۱۰۰۹