عکس؛ بچه‌های رونالدو و تماشای درخشش پدرشان مقابل تیم قطری

عکس؛ بچه‌های رونالدو و تماشای درخشش پدرشان مقابل تیم قطری

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان و الدحیل قطر در ورزشگاه خانگی تیم النصر یعنی مرسول پارک به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی چهار بر سه النصر عربستان به پایان رسید و یاران رونالدو هر سه امتیاز این بازی را به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در این بازی درخشش ویژه ای داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند. کریس رونالدو گل های خود را در این بازی در دقایق 61 و 81 به ثمر رساند و با توجه به این که النصر تنها با اختلاف یک گل توانست در این بازی به پیروزی برسد، گل های کریستیانو رونالدو بسیار حیاتی و مهم بودند.

یکی از نکته های جالب توجه این دیدار، حضور بچه های کریستیانو رونالدو در ورزشگاه بود. رونالدو جونیور که پسر بزرگ کریس رونالدو است به همراه خواهر هایش یعنی آلانا مارتینا و اوا در ورزشگاه حضور داشتند. ماتئو هم که دیگر پسر کریستیانو رونالدو است، روی سکو های ورزشگاه حاضر بود.

پسر بزرگ رونالدو وارد آکادمی النصر عربستان شده است و می خواهد روزی مثل پدرش تبدیل به یک بازیکن بزرگ شود و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود.

1470