لیگ برتر والیبال| پیروزی شهداب و هورسان در خانه

لیگ برتر والیبال| پیروزی شهداب و هورسان در خانه

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‎‌‌های والیبال شهداب یزد و هورسان رامسر در دومین هفته لیگ برتر مردان برابر حریفان به پیروزی رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه به صورت همزمان (ساعت 16) در شهرهای اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد، اردکان و تهران پیگیری می‌شود.

در چهارمین دیدار این هفته، شهداب یزد در سالن اختصاصی خود میزبان پاس گرگان بود و توانست با کام بک پس از واگذاری نتیجه در ست نخست، سه بر یک حریف را شکست دهد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

در این دیدار شاگردان تندروان ست نخست را با امتیاز 15 بر 25 واگذار کردند اما در ست‌های دوم تا چهارم با پوئن‌های 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 19 حریف را شکست دادند تا به دومین برد خود دست یابند.

تیم شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است در هفته نخست با شکست سایپا تهران صدرنشین جدول شده بود. پاس گرگان هم سه بر دو نیان الکترونیک را شکست داده بود و در جایگاه ششم جدول قرار داشت.

امین‌اله برق‌لشگری نماینده سازمان لیگ، محمد شاهمیری ناظر فنی و داوری، احمد سرمست داور اول و محمد آقایی داور دوم این دیدار بودند که 400 تماشاگر داشت.

در دیگر دیدار این هفته، هورسان رامسر در سالن شهید صدر میزبان شهرداری گنبد کاووس بود و سه بر یک حریف را شکست داد تا به نخستین برد خود در لیگ برتر دست یابد.

رامسری‌ها هم مانند شهداب یزد ست نخست را به حریف واگذار کردند و با امتیاز 24 بر 26 به نفع شهرداری گنبد این ست به پایان رسید اما در ادامه شاگردان رحمان محمدی‌راد 25 بر 17، 26 بر 24 و 25 بر23 شاگردان رحمان رئوفی را شکست دادند تا به یک پیروزی شیرین در خانه دست یابند.

سال گذشته هم دیدار رفت دو تیم در هفته پنجم و در رامسر برگزار شد که هورسانی‌ها با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.

حمید حق‌بین به عنوان نماینده سازمان لیگ و احمد بندری به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند و علیرضا قریب و هادی تیموری به ترتیب به عنوان داور اول و داور دوم قضاوت این دیدار دو ساعت و 16 دقیقه‌ای را برعهده داشتند.

2636