اسنوکر آزاد ایرلند شمالی| وفایی به مرحله سوم صعود کرد

اسنوکر آزاد ایرلند شمالی| وفایی به مرحله سوم صعود کرد

پایگاه خبری فوتبالی- تنها نماینده حرفه‌ای ایران در مسابقات اسنوکر آزاد ایرلند شمالی موفق شد مرحله دوم را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات آزاد اسنوکر ایرلند شمالی ۲۰۲۳ یکی از رویدادهای اصلی رنکینگ تور اسنوکر جهانی است که دور مقدماتی آن از ۲۵ تا ۲۸ مهر در شهر شفیلد – انگلستان و مرحله اصلی آن نیز از ۳۰ مهر تا هفتم آبان ۱۴۰۲ در شهر بلفاست ایرلند شمالی برگزار می‌شود. حسین وفایی برترین نماینده کشورمان در تور اسنوکر حرفه‌ای جهان از اول آبان در این تورنمنت کار خود را آغاز کرد.

مارک جویس با رنکینگ ۶۳ جهان اولین حریف او بود که توان رقابت با وفایی را نداشت و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد. وفایی پس از صعود با آنتون کازاکوف اوکراینی روبه‌رو شد که در جایگاه ۱۱۰ رنکینگ جهانی قرار دارد و از ابتدا به نظر نمی‌رسید که مقابل وفایی که در رنکینگ جهانی ۱۶ قرار دارد، شانسی برای پیروزی داشته باشد و با نتیجه ۴ بر صفر بازی را واگذار کرد.

پس از این دیدار، باید در انتظار نتیجه بازی مایکل وایت ولزی با رنکینگ ۶۶ و جو پری انگلیسی با رنکینگ ۲۷ بمانیم تا ببنیم حریف بعدی نماینده ایران کدام یک خواهد بود.

البته رنکینگ حریفان احتمالی وفایی در مراحل بعد، به مراتب پایین‌تر از نماینده کشورمان است و همین موضوع صعود او را به مرحله سوم را افزایش خواهد داد. قهرمان این مسابقات جایزه ۸۰ هزار پوندی را تصاحب خواهد کرد.

2636