سه مدافعی که در این فصل در لیگ انگلیس هنوز دریبل نخورده‌اند

سه مدافعی که در این فصل در لیگ انگلیس هنوز دریبل نخورده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک کاپیتان لیورپول یکی از سه مدافع لیگ برتر انگلیس است که در این فصل هنوز دریبل نخورده است. 

به گزارش فوتبالی، فن دایک چند سال پیش به رکورد جالب دریبل نخوردن در 50 بازی متوالی رسیده بود. خیلی ها تصور می کردند که  گابریل ژسوس با دریبل زدن فن دایک در جام اتحادیه در ومبلی، این طلسم را شکسته است اما ویرجیل هنوز در لیگ برتر انگلیس دریبل نخورده است.  در ژوئن 2020، اسکواکا مدعی شده بود که فقط هشت بازیکن در سه فصل حضور فن دایک در لیگ انگلیس موفق به دریبل زدن او شده اند اما فعلا در این فصل کسی نتوانسته ملی پوش هلندی را دریبل بزند.

هو اسکورد گزارشی در مورد 42 مدافع میانی که در این فصل حداقل پنج بازی در لیگ انگلیس داشته اند، منتشر کرده است  که بر اساس آن فن دایک در کنار ویلیام سالیبا  از آرسنال و کورت زوما از وستهام تنها مدافعان میانی هستند که هنوز دریبل نخورده اند. 

فن دایک در بازی لیورپول و نیوکاسل وقتی در مقابل الکساندر ایساک در دقیقه 28 خطا کرد، اخراج شد اما با توجه به این که صحنه ادامه پیدا نکرد، از نظر فنی این لحظه دریبل به حساب نمی آید. ویرجیل به خاطر اعتراض به داور در آن صحنه با دو جلسه محرومیت مواجه شد. 

مدافع هلندی در این فصل با جدایی جردن هندرسون عنوان کاپیتان لیورپول را از آن خود کرده است  و فعلا شروع فصل خوبی داشته است.

4125