4 بازی سخت در دو هفته؛ رحمتی در قائمشهر دوام می‌آورد؟

4 بازی سخت در دو هفته؛ رحمتی در قائمشهر دوام می‌آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی – مهدی رحمتی همین حالا هم به اندازه کافی تحت فشار است اما برنامه بازی‌های نساجی در دو هفته پیش‌رو، کار رحمتی برای خروج از بحران را سخت‌تر کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم نساجی مازندران دوشنبه شب این هفته در هفته سوم لیگ قهرمانان در ازبکستان مقابل نوف‌باخور ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد

با این شکست، وضعیت نساجی در جدول گروه به شدت خطرناک شد و شانس صعود این تیم از گروه تا حد زیادی از بین رفت. حتی خیلی‌‌ها از همین حالا که مسابقات دور برگشت باقی مانده است نساجی را حذف شده می‌دانند.

این اتفاق باعث شده انتقادات از سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی به شدت افزایش پیدا کند. البته که توقع صعود نساجی آن هم در اولین حضور آسیایی چندان هم واقع‌بینانه نیست اما واقعیت این است که نساجی در لیگ هم نتایج خوبی نگرفته است

باخت به نوف باخور چهارمین باخت متوالی نساجی بود. این تیم دو باخت متوالی در لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی داشت. قبل از این دو باخت هم در ورزشگاه آزادی مقابل الهلال عربستان شکست خورده بود.

افزایش انتقادات از رحمتی اما باعث شده بازیکنان نساجی هم به خودشان بیایند و با حمایت از کادر فنی، بخشی از مسئولیت نتایج اخیر را خودشان به عهده بگیرند. آنها شب گذشته با انتشار استوری مشترک قول دادند که تلاش بیشتری بکنند و تیم نساجی نتایج بهتری بگیرد.

اما نکته این است که بازی‌های پیش‌روی نساجی اصلا آسان نیست. این تیم یکشنبه هفته آینده در لیگ برتر میزبان سپاهان اصفهان است. سپاهان در لیگ برتر بسیار قدرتمند نشان داده و هر 5 بازی ابتدای فصل را با برد پشت سر گذاشته است.

نساجی پس از بازی با سپاهان باید به تبریز برود تا در آخر هفته آینده مقابل تراکتور قرار بگیرد. 4 روز بعد از آن بازی نوبت به بازی برگشت با نوف باخور ازبکستان در ورزشگاه آزادی می‌رسد.

نساجی اگر بتواند نوف باخور را در این مسابقه شکست بدهد ممکن است شانس اندکی برای صعود از گروهش داشته باشد اما هر نتیجه‌ای جز برد، شانس نساجی را صعود احتمالی از بین می‌برد.

پس از بازی حساس با نوف باخور نساجی به قائم‌شهر برمی‌گردد تا با ذوب آهن بازی کند که این هم بازی دشواری است

مشخص نیست رحمتی در پایان این 4 بازی چه وضعیتی در قائم‌شهر خواهد داشت. اما او کار بسیار دشواری برای حفظ جایگاهش روی نیمکت تیم نساجی دارد.

1359