واکنش رونالدو به فاصله گرفتن از هالند و ایکاردی به عنوان آقای گل 2023

واکنش رونالدو به فاصله گرفتن از هالند و ایکاردی به عنوان آقای گل 2023

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی پس از آن که به رکورد 43 گل در سال 2023 رسید و جایگاه خود به عنوان بهترین گلزن سال میلادی را تثبیت کرد، گفت که به رکوردهای شخصی اهمیتی نمی دهد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو با دبل در بازی النصر و الدحیل به تیمش کمک کرد تا با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد. بدین ترتیب فوق ستاره پرتغالی توانست به رکورد 43  گل در سال 2023 برسد. در حالی که فقط دو ماه تا پایان سال مانده است، کریستیانو این شانس را دارد تا بالاتر از فوق ستارگانی نظیر امباپه، اوسیمهن و هالند به بهترین گلزن سال تبدیل شود.

ستاره 38 ساله در پایان بازی در پاسخ به پرسشی در مورد این رکورد گفت:" به رکوردها اهمیت چندانی نمی دهم فقط می خواهم که از این لحظه لذت ببرم. تیم ما درهر بازی بهتر می شود. مربی و کادر فنی تلاش فوق العاده ای داشته اند تا النصر به قوی ترین تیم تبدیل شود. کلید این است که به رکوردها برسیم و من هم سعی می کنم که لذت ببرم و این زیباترین چیز در فوتبال و راز  تداوم من است. خوشحالم که دو گل زدم و خوب کار کردم اما چیزی که کریستیانو را با دیگران متمایز می کند این است که من سخت تلاش می کنم و در نهایت به لطف هم تیمی هایم و کادر فنی می توانم به نتایج برسم. از این شرایط لذت می برم و به النصر و تیم ملی پرتغال کمک می کنم."

رونالدو در 19 بازی فصل خود در النص 20 گل زده است. در حال حاضر ارلینگ هالند و مائورو ایکاردی با 34 گل  جدی ترین تعقیب کنندگان رونالدو هستند. 

4125