تمجید آرتتا از ستاره تیمش، پس از درخشش دوباره او در لیگ قهرمانان اروپا

تمجید آرتتا از ستاره تیمش، پس از درخشش دوباره او در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی – میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، گابریل ژسوس، ستاره برزیلی تیم خود را، به دلیل به ارمغان آوردن انرژی و باور به جمع شاگردانش به واسطه درخشش در بازی مقابل سویا، مورد ستایش قرار داد.

به گزارش فوتبالی، این ستاره برزیلی، در بازی شب گذشته آرسنال در لیگ قهرمانان مقابل سویا، یک گل رساند و یک پاس گل را نیز برای هموطن خود، گابریل مارتینلی ارسال کرد تا تیمش موفق شود در خاک اسپانیا، یک پیروزی با ارزش را کسب کند. 

ژسوس عملکرد درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا را در این بازی نیز ادامه داد و با یک گل زیبا و یک پاس گل چشم نواز، زمینه ساز پیروزی تیمش در وزشگاه سانچز پیزخوان شد.

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا ژسوس به دلیل توانایی اش در این رقابت‌ها، از منچستر سیتی خریداری شده است یا خیر، گفت:" البته، او در سال‌های اخیر تجربه‌های بسیاری کسب کرده و هنوز هم بسیار جوان است. او تجربه‌های بسیاری دارد، برخی از آن‌ها شاید خیلی خوشایند نبوده اند اما برای تبدیل شدن به باریکنی که امروز هست، بسیار ضروری بوده اند. من بسیار خوشحالم که او را در تیم داریم. او به دلیلی به اینجا آمد. فکر می‌کنم او دنیای ما را تغییر داده است. او باور و انرژی بسیاری به تیم آورده است، او نیاز دارد تا در چنین شرایطی پا پیش بگذارد. او اینکار را انجام داده است. این زمانی است که باعث می‌شود تیم بر روی یک بازیکن حساب کند."

2102