تعجب هواداران از خروج ناگهانی درکسلر در زمین در بازی الاهلی و قطر اس‌سی

تعجب هواداران از خروج ناگهانی درکسلر در زمین در بازی الاهلی و قطر اس‌سی

پایگاه خبری فوتبالی - خروج غیرمنتظره یولیان درکسلر از بازی الاهلی در لیگ قطر مقابل قطر اس سی، هواداران را شگفت زده کرده و برخی می خواهند بدانند که او پیش از اتمام بازی از زمین خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 30 ساله سابق شالکه و ولفسبورگ که 58 بازی ملی در کارنامه اش دارد، در تابستان گذشته پی اس جی را ترک کرد و از پارک دو پرنس خارج شد. درکسر با قراردادی دو ساله به باشگاه الاهلی دوحه ملحق شد.  این بازیکن در بازی تیمش و قطر اس سی در نیمه دوم وارد زمین شد آن هم در حالی که تیمش با نتیجه سه بر صفر عقب بود.

درکسلر در دقایق 62 و 66 دو گل زد  تا اختلاف را کم کند اما تلاش های او نتیجه ای نداشت چرا که رائول دانزابه ساندا گل پیروزی قطر اس سی را به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه چهار بر دو پیروز شود. 

البته جدا از نتیجه، خروج درکسلر از زمین در دقیقه 95 مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت در حالی که بازی همچنان در جریان بود، این بازیکن از چمن ورزشگاه حمد بن خلیفه  خارج شد. کسی نمی داند که چرا درکسلر پیش از سوت پایان از زمین خارج شد اما برخی تصور می کنند که او تصور می کرده که تیمش شانسی برای جبران نتیجه ندارد و به همین خاطر ترجیح داده که در ادامه بازی حضور نداشته باشد. البته برخی نیز تصور می کنند که او دچار مصدومیت بوده و با توجه به این که هر پنج تعویض الاهلی تمام شده، او نمی توانسته به بازی ادامه بدهد. 

4125