استراماچونی: رمی‌ها انگیزه بالایی برای دیدار با اینتر دارند

استراماچونی: رمی‌ها انگیزه بالایی برای دیدار با اینتر دارند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین استقلال گفت: که رمی‌ها با انگیزه بالا، به مصاف اینتر خواهند آمد.

به گزارش فوتبالی، آندره استراماچونی در آستانه تقابل هفته آینده تیم‌های اینتر و رُم در رقابت‌های سری A ایتالیا، در گفت‌وگو با سایت ایتالیایی «VoceGialloRossa» درباره مهاجم بلژیکی جالوروسی گفت: لوکاکو فوتبالیستی باتجربه و کاپیتان بلژیک است. او چیزهای زیادی را تجربه کرده، در بسیاری از کشورها بازی کرده و گلزنی کرده است اما هنوز هم فوتبالیست پرشوری است. روملو حالا همه توانش را برای رُم به نمایش می‌گذارد. او می‌داند که در تقابل با اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو چگونه سوت‌های اعتراضی را به انگیزه‌ای برای خودش تبدیل کند. او به رُم و هم‌تیمی‌هایش در آن بازی نیاز خواهد داشت، دیداری که ضریب سختی بسیار بالایی برای هر دو تیم دارد.

سرمربی پیشین اینتر و استقلال تصریح کرد: اینتر دوباره صدر جدول سری A را به دست آورده است و نباید این جایگاه را از دست بدهد. در سوی دیگر رُم پس از شروعی دشوار، در چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده و فراتر از آن پس از پیروزی مقابل مونتزا به مصاف اینتر خواهد رفت. با توجه به احساساتی که مورینیو در بازی با مونتزا از خود نشان داد و روی زانوهای خود نشست و شادی کرد، نشان از میل آنها برای کسب سه امتیاز آن بازی داشت. به طور خلاصه باید بگویم که رمی‌ها با انگیزه بالا، به مصاف اینتر خواهند آمد.

وی در تکمیل صحبت‌هایش اظهار داشت: در کنار اینها روملو لوکاکو در زمین خواهد بود و این از آن داستان‌هایی که در فوتبال جذاب هستند. مهاجم بزرگ سابق اینتر که به شکل خیلی بدی از اینتر رفت و حالا باید در ورزشگاه قدیمی خود (سن‌سیرو) مقابل هواداران و هم‌تیمی‌های سابقش قرار بگیرد. به نظرم بازی زیبایی خواهد شد.

روملو لوکاکو که یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر بود و پس از ترک غیرمنتظره و غیرحرفه‌ای‌ میز مذاکرات، در حالی که بحث پیوستنش به یوونتوس و تیم‌های عربستانی مطرح بود، در نهایت با قرارداد قرضی یک ساله به ارزش 6 میلیون یورو به رُم پیوست.

این مهاجم بلژیکی فصل گذشته به‌طور قرضی برای اینتر بازی کرد و با به ثمر رساندن 14 گل و ثبت 7 پاس گل به این تیم برای کسب جام حذفی ایتالیا، فتح سوپرکاپ ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد. او در فصل جاری در 9 بازی که برای رُم در رقابت‌های مختلف به میدان رفته، هفت گل به ثمر رسانده است.

تیم‌های اینتر و رُم یکشنبه 7 آبان در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

1999