قاتل ناشناس نساجی را بشناسید؛ استعداد 22 ساله ازبکستان!

قاتل ناشناس نساجی را بشناسید؛ استعداد 22 ساله ازبکستان!

پایگاه خبری فوتبالی – تفاوت اصلی بین دو نیمه بازی نساجی و نوف باخور را بازیکنی که در نیمه دوم به زمین آمد ایجاد کرد.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش بازی تیم‌های نساجی مازندران و نوف باخور نمنگان با پیروزی دو بر یک تیم ازبکستانی به پایان رسید. این نتیجه در حالی به دست آمد که نساجی با گل دقیقه محمدرضا آزادی در دقیقه 44 نیمه اول را با برد به رختکن رفته بود.

در نیمه دوم با اخراج صابر حردانی در دقیقه 52 تیم ازبکستانی بازی را در دست گرفت و فشار خردکننده‌ای را روی دروازه نساجی آغاز کرد.

اما این تنها دلیل برتری نوف باخور در نیمه دوم نبود. سامول بابایان سرمربی نوف باخور، بین دو نیمه اوستون اورونوف با شماره 7 را به جای احمدوف به زمین فرستاد.

همین یک تعویض باعث برتری قابل توجه نوف باخور در میانه زمین شد. اغلب بازیکنان نوف باخور به لحاظ فردی و تکنیکی بسیار معمولی بودند و این مساله در نیمه اول کاملا قابل مشاهده بود.

اما اورونوف با بقیه بازیکنان این تیم تفاوت داشت و همین بازیکن بود که تفاوت بزرگ را در نیمه دوم ایجاد کرد. او یک‌تنه بار حملات نوف باخور از سمت چپ را به دوش می‌کشید.

اورونوف هر بار اراده کرد با دریبل و پاس‌های عمقی دفاع نساجی را به هم ریخت. عجیب بود که کادر فنی نساجی هیچ فکری برای مهار این بازیکن نکرد. چون او به شکل واضحی سطح بالاتری نسبت به بقیه بازیکنان نوف باخور داشت.

اورونوف در دقیقه 74 موفق شد زهرش را بریزد. در حالی که خط دفاع نساجی و رشید مظاهری تا آن دقیقه به هر زحمتی که بود دروازه تیم‌شان را بسته نگه داشته بودند در این دقیقه اورونوف پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با «یک – دو» با هم‌تیمی‌اش وارد محوطه شد و در نهایت با چند حرکت بدن در بهترین موقعیت قرار گرفت و گل تساوی را زد.

اورونوف بعد از این گل هم همچنان به بازی خوب و موثرش ادامه داد و بازیکنان نساجی در مهار این بازیکن ناتوان بودند.

در دقیقه 7+90 اورونوف یک بار دیگر مثل کاری که در گل اول انجام داد پا به توپ شد. به سمت دروازه حرکت کرد و در نزدیکی‌های دروازه سعی کرد با یک پاس کات‌بک زمینه را برای گل دوم فراهم کند. اما عجله و شتابزدگی و اشتباه مهرداد عبدی باعث شد یک گل به خودی تلخ ثبت شود. اما کار اصلی را در این گل باز هم اورونوف انجام داد.

نمایش درخشان اورونوف از دید سایت‌هایی که فوتبال را آنالیز می‌کنند هم دور نماند. به طور مثال سایت معتبر سوفا اسکور به این بازیکن نمره 8.8 را داد و او را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد.

1359