ستاره ناراضی آرسنال ممکن است شکار رقیب هم شهری شود

ستاره ناراضی آرسنال ممکن است شکار رقیب هم شهری شود

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه چلسی پس از اینکه آرون رمزدیل، جایگاه خود به عنوان دروازه بان اصلی آرسنال را به داوید رایا باخته، به دنبال شکار این ستاره انگلیسی است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که آرون رمزدیل فصل بسیار خوبی را در درون دروازه آرسنال پشت سر گذاشت، آرتتا طی تصمیمی عجیب، داوید رایا را به صورت قرضی از برنتفورد جذب کرد تا با رمزدیل بر سر حضور در ترکیب اصلی رقابت کند. رمزدیل فصل را در درون دروازه آرسنال آغاز کرد اما دروازه بان اسپانیایی تازه وارد، به سرعت در بازی با اورتون، به ترکیب اصلی توپچی‌ها راه پیدا کرد و علی رغم چندین نمایش خوب، صحنه‌های بحث برانگیزی مانند اشتباهش در بازی مقابل چلسی را نیز تجربه کرده است.

بین جیکوبز، خبرنگار معتبر انگلیسی، گزارش داده است که چلسی آماده است تا از این شرایط به سود خود بهره ببرد تا مشکلات خود در پست دروازه بانی را حل کند.

آبی‌ها در تابستان گذشته روبرت سانچز را از برایتون جذب کردند و این دوازه‌بان که پس از جدایی قرضی کپا آریزابالاگا به مقصد رئال مادرید، به عنوان دروازه بان اصلی چلسی بازی‌های این تیم را آغاز کرده است، عملکرد جالبی نداشته است و در در بازی مقابل آرسنال هم با یک پاس بد زمینه ساز گل اول آرسنال شد تا توپچی‌ها در نهایت بازی را به تساوی بکشانند و بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

حالا در صورتی که رمزدیل برای فروش در دسترس باشد، آبی‌های لندن مشتاق خواهند بود تا با جذب او بتوانند مشکلات خود درون دروازه را بهبود ببخشند.

2102