واکنش ستاره 17 ساله بارسلونا به گلزنی در اولین بازی‌اش

واکنش ستاره 17 ساله بارسلونا به گلزنی در اولین بازی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو گویو ستاره بارسلونا تنها پس از چند ثانیه حضور در زمین توانست در اولین بازی اش با پیراهن آبی اناری گلزنی کند و تاریخساز شود. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته نهم رقابت های لالیگا، تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نیوکمپ مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی تا دقیقه 80 با تساوی بدون گل دنبال می شد تا اینکه ژاوی تصمیم گرفت به جوان 17 ساله تیمش بازی بدهد و مارک گویو تنها پس از 23 ثانیه حضور در زمین، توانست در اولین بازی اش با پیراهن بارسا گلزنی کند و کاتالان ها با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند. این برد باعث شد تا بلوگرانا به یک امتیازی رقیب دیرینه خود، رئال مادرید برسد. 

مارک گویو راجع به احساساتش پس از گلزنی در این بازی حساس گفت: "نمی توانم باور کنم. نمی توانم حرف بزنم. می خواهم از این لحظه لذت ببرم. در طول زندگی ام برای این فرصت، سخت تمرین کرده بودم و حالا همه چیز طبق برنامه پیش رفت."

به نقل از سایت آماری اوپتا، گویو جوان ترین بازیکن بارسلونا در قرن بیست و یکم است که در اولین بازی رسمی خود با پیراهن بارسلونا گلزنی می کندو گویو تنها 17 سال و 291 روز سن دارد. 

4416