روزهای سخت توخل در بایرن مونیخ/ شکستگی دست ستاره آلمانی

روزهای سخت توخل در بایرن مونیخ/ شکستگی دست ستاره آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - لئون گورتزکا هافبک آلمانی بایرن مونیخ در جریان بازی با ماینتس، دچار مصدومیت شکستگی دست شده است و بازی های آینده تیمش را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه از چهارچوب هفته هشتم رقابت های بوندس لیگا، تیم های بایرن مونیخ و ماینتس مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت با حساب سه بر یک، باواریایی ها به پیروزی رسیدند. اما این برد بایرن با مصدومیت لئون گورتزکا، تلخ شد و حالا منابع رسمی بایرن مونیخ اعلام کردند که لئون گورتزکا تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما هنوز میزان دقیق مصدومیتش مشخص نیست و شاید برای مدت زیادی از میادین به دور باشد. 

به نقل از سایت گل، گورتزکا در بدترین زمان ممکن مصدوم شد و حالا مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا، اصلاً وضعیت خوبی ندارد. به جز مانوئل نویر که از سال 2022 به خاطر یک حادثه در حین اسکی مصدوم شد و پایش شکست، سرژ گنبری، نصیر مزروعی، رافائل گریرو و دایوت اوپامکانو نیز مصدوم هستند. 

بازی بعدی باواریایی ها در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. آن ها در هفته سوم مرحله گروهی، باید به مصاف گالاتاسرای بروند. گالا در بازی قبلی خود مقابل منچستریونایتد، دست به کار بسیار بزرگی زد و توانست با حساب سه بر دو، این تیم را در الدترافورد شکست دهد.

4416