نظر جالب بازیکن جوان اینتر میامی از قرار گرفتن در مقابل مسی: مانند بازی‌های ویدیویی است!

نظر جالب بازیکن جوان اینتر میامی از قرار گرفتن در مقابل مسی: مانند بازی‌های ویدیویی است!

پایگاه خبری فوتبالی – تایلر هال، بازیکن جوان اینتر میامی، اقرار کرد که پس از اضافه شدن مسی به این تیم، احساس این را داشته که گویی در یک بازی ویدیویی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، برنده 7 باره توپ طلا، تابستان امسال به تیم آمریکایی اینتر میامی پیوست که این انتقال غیر منتظره، با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، به واقعیت پیوست. مسی تاثیری فوری در اینتر میامی ایجاد کرد و به این تیم کمک کرد تا در رقابت‌های لیگ کاپ آمریکا، یک قهرمانی تاریخی را کسب کند و هنوز هم باعث شگفت زده شدن برخی از هم تیمی‌های خود می‌شود.

هال در این لیست قرار دارد، تا جایی که این مدافع با استعداد، در مصاحبه با وبسایت رسمی فیفا، در توضیح تجربه کار کردن با لیونل مسی گفته است:" اولین روزی که مسی به اینجا آمد، احساس می‌کردم هیچ چیز واقعی نیست. انگار که در یک بازی ویدیویی یا چیزی شبیه آن قرار داشتم! هنوز هم هرازچندگاهی برایم عجیب است که کنار من قرار دارد. او بسیار خوش اخلاق و اجتماعی است. او همیشه لبخند می‌زند و گاهی به سمت من می‌آید تا با من دست بدهد. او فرد بسیار خوبی است و با همه بازیکنان جوان مهربان است."

حضور مسی به این بازیکن 17 ساله کمک بسیاری در مسیر پیشرفتش کرده، هرچند که خود او ادعا کرده که متوقف کردن مسی در تمرینات غیر ممکن است. او هنوز موفق به انجام اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان اینتر میامی نشده است اما درباره قرار گرفتن مقابل مسی، آلبا و بوسکتس گفت:" من  11 مقابل 11 با آن‌ها بازی کرده ام و دیوانه کننده است. آن‌ها سریع‌تر فکر می‌کنند و بازی می‌کنند."

2102