پنالتی تلف شده آرسنال و عذرخواهی کمیته داوران انگلیس؟

پنالتی تلف شده آرسنال و عذرخواهی کمیته داوران انگلیس؟

پایگاه خبری فوتبالی – سخنان اخیر هاوارد وب گویای این بوده است که آرسنال ممکن است به دلیل پنالتی که در جریان تساوی 2-2 مقابل چلسی از آن‌ها دریغ شد، با عذرخواهی کمیته داوران فوتبال انگلیس مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، روبرت سانچز، دروازه بان چلسی در نیمه دوم و پس از اینکه در مشت کردن توپ ارسالی آرسنالی‌ها ناموفق بود و با شدت به گابریل ژسوس برخورد کرد، از اعلام پنالتی بر روی ستاره برزیلی آرسنال قسر در رفت. در کمال تعجب، اعلام پنالتی رخ نداد اما در نهایت آرسنال موفق شد تا با گل لیاندرو تروسار در دقیقه 84، بازی را به تساوی بکشاند. 

پیش‌تر در این فصل، چنین صحنه ای توسط آندره اونانا در پیروزی 0-1 منچستر یونایتد مقابل ولورهمپتون در هفته اول رخ داده بود و در آن صحنه نیز پنالتی برای ولوز اعلام نشد. هاوارد وب پس از آن از تیم ولورهمپتون به دلیل این اشتباه عذرخواهی کرده بود.

در این بین آلن شیرر، بهترین گلزن تاریخ لیگ جزیره، معتقد است که یک پنالتی واضح در بازی دو تیم لندنی، برای آرسنال گرفته نشده است و در اینباره چنین گفته است:" آن‌ها باید صاحب یک ضربه پنالتی می‌شدند، هیچ شکی در اینباره نیست. سانچز فقط بیرون آمد و به ژسوس ضربه زد. نکته ای که برای من مهم است این است که او به سر ژسوس ضربه زد. می‌توانید ببینید که مستقیم به سمت او می‌رود، برخورد بسیار بدی بود. چطور ممکن است که VAR آن را یک پنالتی تشخصی نمی‌دهد؟ خود داور چه؟ او اصلا نزدیک توپ نبود."

2102