عکس؛ اشک‎‌های مادر پدیده 17 ساله بارسلونا پس از گلزنی مقابل بیلبائو

عکس؛ اشک‎‌های مادر پدیده 17 ساله بارسلونا پس از گلزنی مقابل بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی - مارک گویو شب گذشته با گلزنی مقابل اتلتیک بیلبائو خودش را به دنیا شناساند اما ژاوی به خوبی نسبت به او آشنایی دارد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن با این که فقط هفده سال سن دارد، با درخشش در تیم جوانان بارسلونا نامش را سر زبان ها انداخته است. وی در بازی بارسلونا و ویسل کوبه در ژاپن در خردادماه اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان بارسلونا داشت اما شب گذشته اولین بازی رسمی خود را انجام داد. گویو در آن شب به جای لواندوفسکی وارد زمین شد و روی یک ارسال با ضربه سر گلزنی کرد. 

این بازیکن در مقابل بیلبائو 23 ثانیه پس از ورودش به زمین و با فقط دو لمس توپ توانست گلزنی کند تا نشان بدهد که مهاجم بسیار فرصت طلبی است.  مارک از هفت سالگی در بارسلونا حضور دارد. دکو مدیر ورزشی بارسلونا سالهاست که او را زیر نظر دارد و این بازیکن را آینده دارترین مهاجم فوتبال  پایه اسپانیا می داند. گویو در مسابقات جام ملت های  زیر 17 سال اروپا با ثبت چهار گل درخشید.

مارک 187 سانتی متر قد دارد و مهاجمی تکنیکی و سرعتی است که با پای راست خوب شوت می زند و در حرکات هوایی نیز خوب کار می کند. او در این فصل به بارسا اتلتیک نیز ملحق شده است. مارک در این فصل پنج گل برای تیم جوانان بارسلونا زده است.

در پایان بازی تصاویری از اشک ها و احساساتی شدن مادر این بازیکن به خاطر گلش در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

4125