تعداد دنبال‌کننده های پدیده 17 ساله بارسلونا 12 برابر شد!

تعداد دنبال‌کننده های پدیده 17 ساله بارسلونا 12 برابر شد!

پایگاه خبری فوتبالی - مارک گویو پدیده آکادمی بارسلونا می تواند به خودش افتخار کند چرا که در کمیش بیشتر از 30 ثانیه، زندگی او کلا عوض شد!

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که فقط 17 سال و 291 رو زسن دارد، در بازی بارسلونا و بیلبائو در مونجوییک توانست گلی به یادماندنی را برای تیم ژاوی هرناندز به ثبت برساند. او با اولین لمس توپ گلی سه امتیازی را ثبت کرد تا به سریع ترین گلزن تاریخ بارسلونا در اولین حضورش تبدیل شود. 

گویو قطعا در پایان بازی پیام های زیادی از خانواده و دوستانش به خاطر این گل دریافت کرده اما در شبکه های اجتماعی نیز حساب او متحول شده است. در حقیقت این بازیکن تا پیش از بازی بیلبائو و بارسلونا حدود 45 هزار دنبال کننده داشت اما در پایان بازی، این عدد چند برابر شد. 

در حقیقت تعداد دنبال کننده های گویو به شدت رو به افزایش است و در حال حاضر او 545 هزار دنبال کننده دارد و تعداد دنبال کننده هایش بیش از دوازده برابر افزایش پیدا کرده و هیچ بعید نیست که این عدد در ساعات آینده میلیونی شود!

گویو در پایان بازی در مورد گلش گفت:" خوشحالم که رویایم در مورد اولین بازی در بهترین باشگاه جهان محقق شد و توانستم برای کسب سه امتیاز کمک کنم. از مربی به خاطر اعتمادش به خودم در چنین روز خاصی تشکر می کنم و از همه مربیان، دوستان، هم تیمی هایم و خانواده ام تشکر می کنم که به من کمک کردند تا به این جا برسم."

4125