ترکیب رسمی میلان - یوونتوس/ خیز روسونری برای صدر جدول

ترکیب رسمی میلان - یوونتوس/ خیز روسونری برای صدر جدول

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب یازده نفره دو تیم میلان و‌ یوونتوس منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته نهم سری آ، تیم های میلان و یوونتوس در ورزشگاه سن سیرو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. دو تیمدر حالی پا به میدان می گذارند که روسونری با بیست و یک امتیاز در رده دوم و بیانکونری با هفده در جایگاه چهارم قرار دارد. 

میلان در ۴ بازی آخر خود به پیروزی رسیده و استفانو پیولی امیدوار است که با برد در این بازی به روند فوق العاده‌اش ادامه دهد، اما یوونتوس در هفته اخیر با حواشی زیادی مواجه شده و اخیرا نیکولو فاجیولی را به خاطر شرط بندی، ۷ ماه از دست داده است و ماه گذشته نیز پل پوگبا به خاطر مثبت شدن آزمایش تستسترون، برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود.

آلگری برای پر کردن جای خالی فاجیولی و پوگبا از مثلث آدرین ربیو، لوکاتلی و وستون مک کنی استفاده کرده، اما نکته جالب، نیمکت نشینی دوشان ولاهوویچ است.

ترکیب دو تیم به شرح زیر می باشد.

میلان

آنتونیو میرانته، مالک چاو، داویده کالابریا، فیکایو توموری، الساندرو فلورنزی، یونس موسی، تیجانی رایندرز، یاسین عدلی،کریستین پولیسیچ، الیویه ژیرو، رافائل لیائو

سرمربی: استفانو پیولی

یوونتوس

وویچک شزنی، فدریکو گاتی، برمر، دنیل روگانی، فیلیپ کستیچ، آدرین ربیو، مانوئل لوکاتلی، تیموتی وه‌آ، وستون مک‌کنی، مویزه کین و آرکادیوژ میلیک

سرمربی: مکس آلگری

4416