منچسترسیتی بهترین بازیکن سالهای اخیرش را بیرون می‌کند؟

منچسترسیتی بهترین بازیکن سالهای اخیرش را بیرون می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی شاید قید تمدید قرارداد کوین دی بروینه ستاره بلژیکی را بزند.

به گزارش فوتبالی، دی بروینه به علت مصدومیت نیمه اول فصل را از دست داده است و به همین خاطر در این فصل در تیم گواردیولا بازی نکرده است. بازیکن 31 ساله در بهترین علت در زمستان به میادین برمی گردد. 

منچسترسیتی در نبود دی بروینه مشکلات زیادی داشته و جای خالی این ستاره در شکست های این تیم قمابل ولورهمپتون و آرسنال کاملا حس می شد.  سیتی البته در بازی اخیرش با گلهای خولیان آلوارز و ارلینگ هالند در مقابل برایتون با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

در حال حاضر برخی در باشگاه منچسترسیتی تصور می کنند که زمان جدایی دی بروینه رسیده است چرا که برخی درون این باشگاه با تمدید قرارداد او مخالف هستند.  در حقیقت فوتبال اینسایدر گزارش داده است که نگرانی هایی در مورد افزایش مصدومیت های دی بروینه در سالهای اخیر وجود داشته است و به همین خاطر برخی تصور می کنند که  عجله ای برای تمدید قرارداد این بازیکن وجود ندارد.

دی بروینه در حال حاضر تا سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد که گفته می شود که پردرآمدترین بازیکن ترکیب منچسترسیتی است. پیش از مصدومیت دی بروینه، گفتگوها در مورد تمدید قرارداد این بازیکن آغاز شده بود اما در حال حاضر این روند متوقف شده و سیتی ترجیح می دهد که در این مورد عجله نکند. دی بروینه فصل گذشته در 49 بازی در منچسترسیتی ده گل و 31 پاس گل داشت.

4125