نظر جالب آرتتا، درباره دروازه بان کنار گذاشته شده آرسنال

نظر جالب آرتتا، درباره دروازه بان کنار گذاشته شده آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – میکل آرتتا پس از اینکه طرفداران آرسنال در طول بازی با چلسی، با شعار دادن حمایت خود از رمزدیل را نشان دادند، ادعا کرد که عاشق این دروازه بان انگلیسی است.

به گزارش فوتبالی، طرفداران آرسنال شعارهایی در حمایت از آرون رمزدیل، دروازه بان این تیم که به دلیل به دنیا آمدن فرزندش، بازی مقابل چلسی را از دست داد، سر دادند. رایا در بازی مقابل چلسی که در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید، هنگام سانتر میخایلو مودریک، بسیار جلوتر از خط دروازه قرار داشت که همین مسئله باعث شد تا توپ وارد خط دروازه او شود.

به نظر می‌رسد که آرتتا رایا را به عنوان دروازه بان جدید تیمش انتخاب کرده است و این دروازه بان اسپانیایی، 5 بازی اخیر تیمش را از ابتدا آغاز کرده است. آرتتا اما همچنان اصرار دارد که "عاشق" دروازه بان انگلیسی خود است و درباره شعار هواداران برای رمزدیل گفت:" این عالی است. من عاشق او هستم و من نیز هر روز این سرود را برای او خواهم خواند. ما دیروز سرودهای بسیاری برای او خواندیم زیرا او پدر شده است که قشنگ ترین اتفاق ممکن است. او کسی است که کاریزما و شخصیت لازم را دارد تا هر کسی در باشگاه عاشق او باشد."

باید دید در بازی وسط هفته آرسنال مقابل سویا که بسیار با اهمیت نیز خواهد بود، آرتتا کدام دروازه بان خود را در درون دروازه قرار خواهد داد.

2102