نظر رونالدو در مورد حرکت زیبای هواداران النصر

نظر رونالدو در مورد حرکت زیبای هواداران النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو که حدود سه ماه دیگر تولد 39 سالگی خود را برگزار می کند، در این سن و سال همچنان شرایط فوق العاده ای دارد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو پس از دورانی ناکام در یونایتد حالا در النصر به آرامش رسیده است و شروع فصل بسیار خوبی هم داشته است. کریستیانو در دوازده بازی در آغاز فصل، دوازده گل و شش پاس گل داشته و با آمادگی بالایی ظاهر شده است.  کریستیانو در مقابل ضمک با یک ضربه ایستگاهی تماشایی گلزنی کرد تا تیمش با نتیجه دو بر یک پیروز شود. النصر پس از قهرمانی در جام باشگاه های عرب، امید زایدی دارد تا بتواند قهرمان لیگ عربستان شود. 

هواداران النصر پیش از بازی تیمشان حسابی از کریستیانو رونالدو تجلیل کردند و طرحی تحت عنوان GOAT (به معنی بهترین بازیکن تاریخ) را برای او آماده کردند. کریستیانو در پایان بازی در مورد اقدام هواداران النصر گفت:" هواداران من را خوشحال کردند و من هم می خواستم آنها را خوشحال کنم. 38 ساله هستم و باید به تیم کمک کنم و همچنان موثر باشد. باید از این بابت متشکر باشم. چیزی که من را به بالاترین سطح رساند، سختکوشی بود اما بدون حمایت تیمم چنین چیز یامکان پذیر نبود. امسال و فصل آینده بازی کردن ادامه می دهم و بعد از آن به شرایط بدنی ام نگاه می کنم تا ببینم که ایا می توانم ادامه بدهم یا نه. بازی؟ مشکل بود."

4125