پیش‌بازی آلمالیق - سپاهان/ به دنبال اولین برد آسیایی در خاک ازبکستان

پیش‌بازی آلمالیق - سپاهان/ به دنبال اولین برد آسیایی در خاک ازبکستان

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان با هدف کسب اولین بردش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آلمایق می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان که در اولین مسابقه خود در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان با نیروی هوایی عراق به تساوی رسید و تکلیف بازی برگزارنشده‌اش با الاتحاد عربستان هم هنوز مشخص نیست، حالا در سومین بازی خود، در خاک ازبکستان به مصاف آلمایق نه‌چندان قدرتمند خواهد رفت.

تیم ازبکستانی رتبه پنجم لیگ ازبکستان را در اختیار دارد و در دو بازی قبلی خود مقابل الاتحاد و نیروی هوایی تن به شکست داده و فردا اگر به سپاهان ببازد در باخت‌های این فصل خود در لیگ قهرمانان آسیا هت‌تریک خواهد کرد.

آمار سپاهان مقابل تیمهای ازبکستانی: سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا تاکنون ۱۳ مرتبه در برابر نمایندگان ازبکستان قرار گرفته که ماحصل آن کسب ۶ برد، ۲ تساوی و ۵ شکست بوده است. ضمن اینکه در این ۱۳ تقابل ۲۱ بار موفق به گلزنی شده و ۱۵ مرتبه هم دروازه‌اش باز شده است؛ آماری که می‌تواند طلایی‌پوشان را برای برتری در بازی فردا مقابل آلمایق امیدوار کند.

دو غایب بزرگ سپاهان: شهریار مغانلو و رضا شکاری به دلیل مصدومیت، امکان همراهی سپاهان جلوی نماینده ازبکستان را ندارند.

وضعیت دو تیم در جدول گروه C: سپاهان با یک امتیاز از یک بازی در پله سوم گروه قرار دارد و آلمایق هم بدون امتیاز قعرنشین است. 

آخرین بازی دو تیم: آلمایق در آخرین بازی خود در لیگ ازبکستان به مصاف قیزلیکوم رفت و به برتری ۲ بر یک دست یافت. سپاهان هم در آخرین مسابقه خود صنعت نفت را با نتیجه ۴ بر یک گلباران کرد.

هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 

دوشنبه اول آبان

آلمایق ازبکستان - سپاهان ایران ساعت 17.30

9098