3 امتیاز شیرین نراتزوری در تورین

3 امتیاز شیرین نراتزوری در تورین

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک دیدار خارج از خانه موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد تورینو عبور کند و با بیست و دو امتیاز به صدر جدول صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، از هفته نهم لیگ برتر انگلیس، تیم های تورینو و اینتر از ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم المپیک گرانده تورین مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که نراتزوری با 19 امتیاز در رده دوم قرار داشت و تورینو با 9 امتیاز در جایگاه چهاردهم بود.

در نیمه اول شاهد بازی آرام و بی هیجانی بودیم. اینتر نسبتا تیم برتر میدان بود، اما شاهد موقعیت خطرناکی نبودیم و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم اینتر کاملاً متحول شد و در دقیقه 59 مارکوس تورام روی پاس دنزل دامفریز گل اول را به ثمر رساند و 8 دقیقه بعد، لائوتارو مارتینز نیز گلزنی کرد تا اینتر خیلی سریع نتیجه را عوض کند. در ادامه تورینو برای جبران حداقل یکی از گل ها جلو کشید اما هیچگونه نتوانست از سد دفاعی اینتر عبور کند و در دقیقه 90+5، یک ضربه پنالتی به سود نراتزوری اعلام شد و هاکان چالهان اوغلو نیز ضربه را به گل تبدیل کرد تا سیمونه اینزاگی و شاگردانش با پیروزی سه بر صفر، به میلان بازگردند.

4416