ماجرای خودروی 100 میلیاردی کنعانی‌زادگان؛ رنجروور است نه مرسدس بنز!

ماجرای خودروی 100 میلیاردی کنعانی‌زادگان؛ رنجروور است نه مرسدس بنز!

پایگاه خبری فوتبالی– خودرویی که مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به واسطه پاداش جام جهانی، وارد کرده است 100 میلیارد تومان ارزش دارد.

به گزارش فوتبالی، ماجرای حواله‌های خودرو که به عنوان پاداش حضور در جام جهانی 2022 قطر به بازیکنان تیم ملی داده شده کم‌کم داشت فراموش می‌شد اما مصاحبه دیشب محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در برنامه شبهای فوتبالی، نشان داد خودروهای وارداتی کم کم در حال رسیدن به دست بازیکنان است.

البته بحث درباره یک خودروی دیگر هم بود که به ماجرای حواله‌ها کشیده شد. مجری برنامه به روزی که کنعانی‌زادگان با پرسپولیس قرارداد بست اشاره کرد و از او پرسید: «اون ماشین خوشگله‌رو داری؟ 100 میلیارد تومان قیمت دارد؟» منظور او همان مرسدس بنز نارنجی رنگی بود که در روز امضای قرارداد کنعانی زادگان به آن به باشگاه رفته بود

کنعانی زادگان با لبخند درباره آن اتفاق گفت: «باشگاه پرسپولیس آنقدر بزرگ است که باید با ماشین‌های خوب به دفتر این باشگاه رفت و آمد کرد. آن ماشین مرسدس بنز نارنجی رنگ که روز بستن قرارداد با پرسپولیس با آن به دفتر این باشگاه رفتم 100 میلیارد نیست. پلاکش هم گذر موقت بود. اما یک ماشین رنجروور وارد کرده‌ام که قیمت آن 100 میلیارد تومان است. این همان ماشینی است که به خاطر جام جهانی حواله‌اش را به عنوان پاداش به بازیکنان دادند

ماجرای دادن حواله وارد کردن خودرو به بازیکنان تیم ملی البته با انتقادهای زیادی هم از سوی افکار عمومی مواجه شد و حالا دوباره با انتشار فیلم این مصاحبه، کاربران در فضای واکنش‌‌های تندی به این اتفاق نشان ‌داده اند.

1359