نامزد مرد سال فوتسال آسیا: کسب این عنوان برایم اصلاً مهم نیست!

نامزد مرد سال فوتسال آسیا: کسب این عنوان برایم اصلاً مهم نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- نامزد مرد سال فوتسال آسیا نظر فوق‌العاده عجیبی درباره ایمن موضوع دارد.

به گزارش فوتبالی، مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی پالما اسپانیا و تیم ملی که فصل قبل همراه با تیم باشگاهی خود به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا رسید، یکی از نامزدهای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیاست ولی با این حال وی در گفتگو با خبرنگار “فوتبالی” مدعی است این اتفاق برایش هیچ اهمیتی ندارد!

اولادقباد صحبت‌های خود را راجع به فصلی که گذرانده چنین شروع می‌کند: «سال قبل هم سال خوب و هم سال بدی برای من بود. درست است که بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا شدم ولی شش، هفت ماه خیلی سخت را گذراندم. الان شرایط خیلی خوبی دارم ولی مهم قهرمانی ایران است. در بازی فینال دوره قبل سر اتفاقات بازی را باختیم و انشاالله این دوره بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم و جام ملت‌های قبلی را جبران کنیم.»

نامزد مرد سال فوتسال آسیا مدعی است کب این عنوان اصلاً برایش اهمیتی ندارد: «بازیکنان زیادی از ایران مرد سال فوتسال آسیا شدند. آقایان اصغر حسن‌زاده، وحید شمسایی، محمد طاهری این عنوان را کسب کرده‌اند ولی واقعیتش من اصلاً به این چیزها اهمیت نمی‌دهم و جوایز فردی برایم مهم نیست! مهم نتیجه گرفتن تیم ملی ایران و نتایج گروهی است و اصلاً به این چیزها فکری نکرده‌ام.»

هم‌تیمی حسین طیبی در پالما راجع به غیبت این بازیکن ارزشمند در بین برترین‌های آسیا عنوان داشت: «تمام بازیکنان ایرانی می‌توانستند نامزد بهترین بازیکن آسیا بشوند و حتی این عنوان را تصاحب کنند. همان طور که گفتم کسب این عنوان برای من مهم نیست و برای سعید عباسی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و انشاالله یکی از بین ما مرد سال آسیا شود و ‌نماینده شایسته‌ای برای مردم ایران باشیم.»

اولادقباد راجع به فصل کنونی با پالما و ‌پیروزی چند هفته قبل مقابل بارسلونا هم چنین توضیحی دارد: «فصل قبل من و حسین طیبی در پالما شرایط خیلی خوبی داشتیم و توانستیم در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شویم. امسال هم شرایط خوب است و بازی با بارسلونا هم خیلی خوب بودیم و سالار آقاپور و حسین طیبی فوق‌العاده بازی کردند و توانستیم بارسا را ببریم. انشاالله در ادامه در مسابقات لیگ، سوپرکاپ و جام باشگاه‌های جهان نتایج خوبی بگیریم.»

وی درباره نظر مثبت تیم باشگاهی خود روی بازیکنان ایرانی ابراز کرد: «نظر پالما صد در صد مثبت بوده که با سالار هم قرارداد بستند و حتی تیم‌های دیگر اسپانیایی هم با بازیکنان ایرانی صحبت کرده بودند. شرایط سالار آقاپور هم در سال اولی که آمده خیلی خوب است و انشااله از این بیشتر هم بدرخشد و خوب ظاهر شود.»

ملی‌پوش ایرانی در پایان مدعی است ایران به راحتی می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیای فوتسال شود: «مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها بازی‌های خوبی بود ولی تیم ایران همیشه پرقدرت ظاهر می‌شود و مهم نیست جلوی چه تیمی بازی می‌کند. با اینکه تیم‌های قرقیزستان و لبنان تیم‌های ضعیفی نبودند ولی این تیم ایران بود که قدرتمند است و با اختلاف برنده شد. شک نکنید ایران به راحتی می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و انشاالله در جام جهانی هم بتوانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم.»

1997